Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Samme klesstil hele tiden?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 19:23   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Samme klesstil hele tiden?

Jeg har noen få prinsipper, bortsett fra det tar jeg på meg det jeg føler for den dagen.Stilen er nok ganske feminin og litt damete. Det blir mye skjørt, til rett under kneet og tykke strømper nå om vinteren. Over har jeg ofte en trøye og strikkejakke, har et skap fullt. . Om sommeren bruker jeg lange kjoler,eller korte skjørt og topp. Liker godt Odd Molly stilen, men ikke med alt for voldsomt mønster. Farger er jeg glad i, bruker mye brunt, blått, mørk grønt, mørk rosa og mørk rød. Om sommeren blir det ofte lysere plagg og endel hvitt.
Jeg kunne aldri gått ut i joggebukse om jeg ikke skulle nettopp det, jogge. Joggesko bruker jeg kun på jobb og til trening. Jeans bruker jeg alltid på jobb sammen med uniformsoverdel, derfor liker jeg å bruke annet når jeg har fri.
Hettegenser eller teskjorter med trykk finnes ikke i mitt kleskap, det overlater jeg til eldstesønnen å ha i garderoben.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.