Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tråden for å ønske hverandre en riktig god jul

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-08, 08:01   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god jul.

Står tidlig opp julaften ( og ellers) jeg også.
Sokkene er fyllt opp så barna kan bare våkne nå. Alle fire er hjemme og jeg er bare lykkelig.
Eldste mistet en kamerat i en bilulykke i går, så gårsdagen ble en kveld hvor vi snakket mye om å ta vare på hverandre.
Tidligere på dagen kokte jeg pinnekjøtt og ordnet ribben.
Vi blir 14 personer i dag, og i går fant vi frem ekstra bordene og jeg dekket halvparten.Har laget håndmalte bordkort, og det ble ganske fint.

Hundene er luftet på morgenkvisten av mor, og i skrivende stund ligger minste pusen på fanget mitt og maler.
Nå skal jeg lese avsien mens det fremdeles er helt stille i huset og da en god kopp Zôega kaffe.

Ønsker alle en fredelig jul.

Gammel 24-12-08, 08:32   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Bitteliten sov til syv i dag - to timer lenger enn normalt, snille ungen.

De to store ungene sitter i stua foran Julemorgen, med hver sin velfylte julestrømpe. Flotte, fine Storesøster hadde sydd julestrømpe til mamma og pappa også, og gav oss den i førjulspresang i går. I dag sørget hun for at den ble fylt også, med clementiner og julegodt.
Det er herlig med omsorgsfulle unger. Hun er bare åtte, men syntes det var urettferdig at bare ungene skulle få.

Jeg og Mannen satt til sent i går kveld og pakket inn julegaver, dvs. jeg pakket og han snakket. Koselig og fredelig. Så nå er alt pakket inn, juletreet pyntet, huset er ryddig, lys er tent, røkelseslampen brenner og pepperkakehuset har fått elektriske telys inni.

Det blir julegaverunde, besteforeldrebesøk og kirketur på ungene i løpet av dagen. Jeg blir hjemme og ordner middagen.

Jeg ønsker dere en fredelig og fin julekveld i dag.

Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 08:54   #3
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

God Jul til dere alle. Her har mannen allerede dratt på jobb og kommer ikke hjem før i morra tidlig De to store ungene og jeg driver utgraving av skatter i hver sin "Treasure Box" som de fikk i strømpa si. Bursdagsgaven min ligger i senga mi og sover ennå.

Ca. kl. 13 får jeg forsterkninger. Da kommer mamma, pappa, Butterfly, jenta hennes og de to brødrene mine. Gjett om jeg gleder meg. Da skal vi spise nissegrøt og lete etter mandelen. Tro hvor mye grøt jeg bør beregne til 6 voksne og 3 barn? Og så går det slag i slag utover dagen og kvelden med ribbemiddag, julenisse og åpning av pakker.

GOD JUL!

Gammel 24-12-08, 09:09   #4
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

God jul, alle sammen!

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.