Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV – Hva ser man på?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-08, 02:15   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV – Hva ser man på?

Her står Discovery på døgnet rundt, føles det som.
Jeg liker ikke Discovery lenger. Det er bare Mekke Mikkel for voksne.

Gammel 23-12-08, 02:21   #22
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er aldri noe på TV. Jeg har knapt skrudd den på de siste tre årene. Internett, derimot ...

Nyheter kanskje? Nytt på nytt er OK. Senkveld kan være OK. Ellers ingenting jeg kan komme på.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 02:26   #23
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

CSI er det eneste jeg ser på, bortsett fra nyheter.

Gammel 23-12-08, 08:35   #24
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hos oss brukes tv kun til NRK Super og CNBC (for realtime aksjekurser til mannen). NRK Super er faktisk veldig bra for de små. Ellers går det kun i nedlasting eller kjøpte eller leide filmer her i huset. :lite hjelpsom:

Gammel 23-12-08, 08:39   #25
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ingenting . Det vil si, storebror ser på NRK-super.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 08:56   #26
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

På National Gegraphic er det en del interessante program.
Jeg ser også en del på Animal Planet.
Av og til Discovery, men der synes jeg det har blitt veldig mye bil og mekke-fokusering.
Tv2 har jo God morgen norge nå i julen fra 09.00 og utover, det synes jeg er hyggelig.
Vanligvis sender de fra 6.55 og utover, hver dag.
Det er også noen gode dokumentarer i ny og ne på Tv2.

Så har du slike forbrukerprogram som Tv2 hjelper deg, og forbrukerinspektørene på Nrk.

Av andre greier ser jeg av og til på krim. Tv2 har en del av det. Uskyldig dømt synes jeg er bra, og Cold case på TvNorge.

Kjøp Se&Hør, der står det hva som er på tv på alle kanaler.

Gammel 23-12-08, 08:57   #27
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

De fleste kanaler har jo også nettsider.

www.tv2.no

www.tv3.no

www.tvnorge.no

Også videre.
Ja, cnn ser jeg også en del på.

www.cnn.com

Gammel 23-12-08, 20:37   #28
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Da har jeg stilt boksen inn på NRK Super og gjemt fjernkontrollen til dekoderen. Takk for tips.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 20:43   #29
leliane
madmanized

leliane sin avatar

leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Wow, jeg synes vi var utholdende med 3,5 år uten tv!

Noe annet - synes du ting har forandret seg siden sist du jevnlig så tv? Jeg fikk nemlig sjokk da jeg begynte å se nyheter igjen. Synes fremstillingen var betraktelig mer kynisk, kommers og brutal enn jeg husket. Spesielt på Tv2 (så de nyhetene dropper jeg), men også på NRK.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 20:51   #30
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Wow, jeg synes vi var utholdende med 3,5 år uten tv!

Noe annet - synes du ting har forandret seg siden sist du jevnlig så tv? Jeg fikk nemlig sjokk da jeg begynte å se nyheter igjen. Synes fremstillingen var betraktelig mer kynisk, kommers og brutal enn jeg husket. Spesielt på Tv2 (så de nyhetene dropper jeg), men også på NRK.

Jeg ser ikke jenvlig på TV nå, så det kan jeg ikke helt svare på enda. Foreløpig ser det som at det blir Barne-TV og Nintendo boksen kommer til å bli brukt til.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 20:55   #31
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Discovery er det eneste som går her i huset. Og drømmehagen på nrk super.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 22:55   #32
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TV2-nyhetene er bare Se&Hør på TV.

Dagbladet.no har en fin tv-oversikt helt nederst. Der kan man velge vekk kanaler man ikke har/bryr seg om og vise bare det man vil se.

Gammel 23-12-08, 23:14   #33
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil anbefale tilfeldige made-for-tv-filmer og billige tv-serier du ikke har hørt om før (og ikke kommer til å høre om, eller se på, siden) på kabelkanalene sent på kvelden eller om natten. Ikke se begynnelsen, det er mer underholdende om man ikke helt vet hva det handler om, og heller ikke er sikker på om det er en billig film eller en episode i en serie. Hvis det kommer reklame bytter du kanal dersom det ikke er spennende. Det er vel det eneste jeg kan komme på at jeg bruker TVen til; det holder forøvrig å se TV en gang eller to i uken. (Nytt på Nytt er vel faktisk morsomt innimellom, men det er alt for vanskelig å holde styr på hvilke tidspunkter ting sendes på, så bare gi opp å planlegge å se programmer med det samme – det er definitivt ikke verdt bryet).

Ben "amusing myself to death" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 23:17   #34
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Ikke se begynnelsen, det er mer underholdende om man ikke helt vet hva det handler om, og heller ikke er sikker på om det er en billig film eller en episode i en serie.

Ja, jeg er for eksempel sikker på at den temmelig dårlige filmen vi så (fra omtrent fem minutter ute i handlingen) på hotell-TV-en i Paris har gitt meg mange ganger så mye underholdning som den egentlig var verdt, bare i tiden jeg har brukt på å spekulere og google for å finne ut hva den het. (Jeg har fremdeles ikke funnet det ut.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.