|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: TV – Hva ser man på?Her står Discovery på døgnet rundt, føles det som.
|
|
|
#22 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TV – Hva ser man på?Det er aldri noe på TV. Jeg har knapt skrudd den på de siste tre årene. Internett, derimot ... |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Trøtt
|
Sv: TV – Hva ser man på?Hos oss brukes tv kun til NRK Super og CNBC (for realtime aksjekurser til mannen). NRK Super er faktisk veldig bra for de små. Ellers går det kun i nedlasting eller kjøpte eller leide filmer her i huset. :lite hjelpsom:
|
|
|
#26 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: TV – Hva ser man på?På National Gegraphic er det en del interessante program.
|
|
|
|
#27 |
|
Expired
Sv: TV – Hva ser man på?De fleste kanaler har jo også nettsider.
|
|
|
|
#29 |
|
madmanized
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TV – Hva ser man på?Wow, jeg synes vi var utholdende med 3,5 år uten tv!
|
|
|
|
#30 |
|
Administrator
|
Sv: TV – Hva ser man på?
Jeg ser ikke jenvlig på TV nå, så det kan jeg ikke helt svare på enda. Foreløpig ser det som at det blir Barne-TV og Nintendo boksen kommer til å bli brukt til. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: TV – Hva ser man på?Discovery er det eneste som går her i huset. Og drømmehagen på nrk super. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Protonterapeut
|
Sv: TV – Hva ser man på?TV2-nyhetene er bare Se&Hør på TV.
|
|
|
#33 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: TV – Hva ser man på?Jeg vil anbefale tilfeldige made-for-tv-filmer og billige tv-serier du ikke har hørt om før (og ikke kommer til å høre om, eller se på, siden) på kabelkanalene sent på kvelden eller om natten. Ikke se begynnelsen, det er mer underholdende om man ikke helt vet hva det handler om, og heller ikke er sikker på om det er en billig film eller en episode i en serie. Hvis det kommer reklame bytter du kanal dersom det ikke er spennende. Det er vel det eneste jeg kan komme på at jeg bruker TVen til; det holder forøvrig å se TV en gang eller to i uken. (Nytt på Nytt er vel faktisk morsomt innimellom, men det er alt for vanskelig å holde styr på hvilke tidspunkter ting sendes på, så bare gi opp å planlegge å se programmer med det samme – det er definitivt ikke verdt bryet). |
|
|
|
|
|
#34 |
|
flisespikker
|
Sv: TV – Hva ser man på?
Ja, jeg er for eksempel sikker på at den temmelig dårlige filmen vi så (fra omtrent fem minutter ute i handlingen) på hotell-TV-en i Paris har gitt meg mange ganger så mye underholdning som den egentlig var verdt, bare i tiden jeg har brukt på å spekulere og google for å finne ut hva den het.
|
![]() |
|
|