Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Du tar meg nok litt vel bokstavelig ja, men jeje, det blir jo alltids festlige tråder ut av slikt.
Selvfølgelig er du ikke bedre enn meg om du ikke liker U2. Nå er jeg forsåvidt ingen stor U2-fan selv. Det er ikke det det handler om. Det handler om at musikk er noe av det viktigste i mitt liv, og at jeg er veldig bevisst hva jeg vil at mine barn skal ha hørt og lært. Fanatiker, nei, jeg vasket ikke munnen deres med grønnsåpe da de kom hjem og sang på Mamma Mia-sanger, men jeg var jævlig kjapp til å sette på noe jeg visste de likte, som ikke nødvendigvis var en råsa musical.
.
Javisst blir det det! Uthevet: Det kommer ikke som noen overraskelse! De fleste med en møblert musikksmak mener vel at medlemskap i fanklubben til U2 er den største mainstreamindikatoren som finnes!
Du har det med musikk som jeg til dels har det med litteratur; om ungene mine begynner å lese Sagaen om Isfolket i tenårene, så skal jeg bite meg hardt i tunga for ikke å si noe... :grøss: Men jeg kommer ikke til å si noe, for jeg håper/tenker/tror at preferansene kommer til å regulere seg selv dersom de blir glad i å lese bøker.