|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein sabeltann! Og gjerne en diskusjon...Det var en fase, og det er jeg glad for...
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein sabeltann! Og gjerne en diskusjon...Dette er en av de få tingene jeg ikke greier å ha noen spesiell mening om. Det kommer kanskje av at ingen av mine unger (7 og 4 1/2) aldri har hatt noen forhold til den fyren. Jeg kan ikke si at jeg er lei for det, akkurat, men jeg hater ham heller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein sabeltann! Og gjerne en diskusjon...De to eldste mine hadde Sabeltann på kassett på begynnelsen av nittitallet, og jeg må si jeg følte meg hardt prøvet en stund, med de sangene om og om igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein sabeltann! Og gjerne en diskusjon...Den eneste sangen jeg har hørt er den der "...så kan vi ta det rolig de neste hundre år.." Jeg like den ikke, men jeg har ikke noe hat-forhold til den heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...Jeg har egentlig ikke noe spesielt imot Sabeltann (kanskje fordi ingen av våre har vært så opptatt av han - enda |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...Jeg kan virkelig ikke se problemet. Vi har hatt til sammen 4 år med intens Sabeltann-periode her i huset og yngstemann holder nok et par år til.
![]() |
#7 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...Jeg har ingenting spesielt i mot det. Mine er sånn middels interesserte, men akkurat nå har vi lånt to hørespill på biblioteket, som de hører en del på rommet sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...På en lekebutikk her selger de Sabeltannklær, og nå er det mulig jeg husker feil, men jeg tror den Sunnivakjolen kostet nesten 500 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...
Du hadde vært lekker i Sunnivakjole, det er jeg sikker på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...Storebror elsket sabeltann da han var 4 år. Han fikk drakten, hatten, sverdet, skuta, alle figurene, bøkene og filmene. Vi har vært i dyreparken 3 ganger etter at vi ble foreldre. De elsker den parken og det gjør vi også. Han fikk også seile med skuta + hilse på sabeltann, langemann, benjamin, pelle og pysa. Han var helt i hundre og jeg med han. Jeg synes han er en kjempekul barneserie figur. Nå er størsten min 6 år, og han er lei av sabeltann. Han på 3 er begynt å like han, og leker med skuta ofte. De har filmene som de ser på titt og ofte. De har også gardinene og sengesettet av sabeltann, så det ble litt vel mye sabeltanneffekter ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdiglada
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...Eg syns Sabeltann var et hersens makkverk heilt til eg innsåg kor stor glede min da fireårige son hadde av fyren. Engasjerte, glade barn tar fort knekken på kamelsmaken i halsen.
![]() |
![]() |
#13 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det kjenner jeg igjen.
![]() |
#14 |
By the Sea
|
...men er det skadelig for dem?
![]() |
|
|