|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svart juletreSvart tre, go for it. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Leser
|
Sv: Svart juletre
Næsj. Juletrær er miljøvennlig. Skogen blir plantet opp på nytt og CO2 innholdet er uansett i omløp.
|
|
|
#65 |
|
Leser
|
Den som er mest miljøvennig er den som holder lengst ut med andre ord?
|
|
|
#69 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svart juletreTror jeg er litt redd for AC. Svart juletre? |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Borte
|
Sv: Svart juletreJeg ble ganske overrasket da jeg ble kjent med noen gothere og fant ut at de også var sånne som bakte sjokoladekake fordi pusen hadde bursdag og likte å se på S&C og kastet seg rundt halsen på meg på byen og sånn.
|
|
|
#72 |
|
|
Hehe, jeg vet. De (generaliserer for effektivitetens skyld) er jo skikkelig søte, og man får aldri bedre og blidere service noe annet sted en BodyMap. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Passiv
|
Sv: Svart juletreJeg er ikke blid og søt når jeg trekker i goth-suiten min. Er for gammel til blid&søt jeg. Og bursdagen til katta gir jeg beng i. (Kanskje, han er ikke året enda, så vi får se. Men i og med at han får kastrering i julegave så tenker jeg han er glad hvis han slipper markering på bursdagen). |
|
|
|
#74 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp.
|
|
|
|
#75 |
|
Passiv
|
Sv: Svart juletreEtter å ha sett over det jeg skrev føler jeg for å presisere - jeg er ikke wannabe goth asså. Jeg er usedtobe goth - som etterhvert ble innhentet av en verden hvor man må se annerledes ut. |
|
|
|
#79 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Svart juletreLysene er i skapet under vasken på do.
|
|
|
#80 |
|
|
Sv: Svart juletreNope. Jeg vet hvordan boksen ser ut. Jeg vet jeg flyttet på den i sommer en gang. Men hvor? |
|
|
|
![]() |
|
|