Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store julekjoletråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 16:19   #221
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Den store julekjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hvorfor ler dere?
*innser at jeg har sær smak *

Næsjda - ække det at smaken er sær. Det er det at dette er jo buksedrakt. Det er ikke kjole lizzom.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 16:22   #222
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Endte opp med å bestille to...
Fant jo ikke den jeg absolutt ville ha, og disse to er vel kanskje ikke for alle, men jeg falt for dem:

....Legg merke til dødningehode-forhenget i bakgrunnen på bilde nummer to, det viser seg at jeg faktisk måtte til å handle i en Goth-punk-emo-piercingbutikk for å få det jeg ville ha Så denne julen er visst Laffen skikkelig punka. Kjole nummer en har svart mønster med tatoveringsmotiver, og nummer to er dekket av pudler. Synes de er ganske klassiske i formen, og liker at de har et litt spesielt trykk. Tror jeg blir alene om disse to i min vennekrets, i alle fall

Gammel 14-12-08, 16:23   #223
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Næsjda - ække det at smaken er sær. Det er det at dette er jo buksedrakt. Det er ikke kjole lizzom.

Nei, det er jo sant!

Gammel 14-12-08, 16:24   #224
Slettet bruker
Passiv

Standard

Som buksedrakt var den veldig lite hverdags. Og det er jo det vi streber etter når vi skal pynte oss vel?

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 16:32   #225
Skvetten
Passiv

Standard

Denne tråden minner meg om at det om kun kort tid må kjøpes inn en kjole i og med at den fra Kanina ikke funket. Ser syk ut i lilla desverre.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 16:36   #226
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har jaktet på Den Lange Kjolen i lange tider. Men nå har jeg ryddet i skapet og fant et skikkelig fint skjørt, som jeg nesten ikke har brukt - bare en gang. Og et skjørt jeg liker veldig godt i sort fløyel.

Det i sort fløyel fikk ny overdel i sort fløyel med glitter på - ett kjempefint antrekk. Det andre er i sånt glatt stoff som skinner litt, i sort det også. Det ble kjempefint med hvit topp over og en grå blazer. Så da ble jeg julefin likevel. Billig ble det også. :fornøyd:

Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 17:57   #227
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Det ble ikke mindre enn 3 ! julekjoler på meg.
To av dem i M, en i str.38

Det er maaange år siden sist det gitt. Morro.

Gammel 15-12-08, 18:15   #228
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Nå begynner jeg å bli litt grinete, siden kjolen jeg bestilte fra LaRedoute bruker så lang tid på å komme hit. Ikke lett å finne noe annet så nær jula heller. Godt vi ikke skal noe spesielt som krever mye pynting i jula. :furter:

Sist redigert av Kaija : 15-12-08 kl 19:03.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 18:42   #229
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er seriøst lei av LaRedoute.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 18:56   #230
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Må vise fram kjolen på, iom at jeg så fornøyd med den at jeg lurer på å dra den på meg på byen i morgen. Vi skal ferie litt av hvert og det er tross alt julebordsesong nå.

Det blir ikke "too much" på et sted som er litt "voksent"?

PS: Dere kan bare DRITE i å si at den ikke er pen og at jeg burde ha v-hals assa.

Og jeg sier som jeg har sagt. Joika har fin overkropp.

Gammel 15-12-08, 19:57   #231
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nå begynner jeg å bli litt grinete, siden kjolen jeg bestilte fra LaRedoute bruker så lang tid på å komme hit. Ikke lett å finne noe annet så nær jula heller. Godt vi ikke skal noe spesielt som krever mye pynting i jula. :furter:

Hvilken bestilte du?
Den jeg bestilte har ikke kommet heller. Hadde egentlig tenkt å ha den på julebord da, men den kom ikke til det.

Bikinien jeg bestilte i mai kom forresten i september. Smart.

Gammel 15-12-08, 20:03   #232
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Hvilken bestilte du?
Den jeg bestilte har ikke kommet heller. Hadde egentlig tenkt å ha den på julebord da, men den kom ikke til det.

Bikinien jeg bestilte i mai kom forresten i september. Smart.

Jeg bestilte Gunnis-kjolen fra tidlig i tråden her. De er langt over den lovede leveringstiden, og har ikke sendt kjolen ennå. Pleier de alltid å være så treige?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 20:09   #233
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg bestilte denne:
Det står at den er sendt, men men de har ikke lagt ved kollinummer sånn som ved den andre bestillingen. Rart. Nå har de ikke igjen den størrelsen heller ser jeg.

Jeg bestilte også den guniss-kjolen tidligere, men retunerte den. (Den med mønster, stemte overhode ikke med bildet!). Nå ser jeg at returen ikke er registrert.

Gammel 15-12-08, 20:15   #234
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Det var en nydelig kjole Arran.
Slaraffen, liker stilen din men kunne aldri gått med sånne kjoler selv.

Jeg er som vanlig i rute, det vil si, jeg har ikke sett på en eneste kjole.
Det er helt normalt, som regel rasker jeg med meg en på julaften eller så tar jeg den jeg brukte i fjor (og året før der osv).

Men i år, da skal jeg være tidligere ute. : nemlig:

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 20:37   #235
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

...Til alle som snakker om laaang leveringstid, så må jeg herved få skryte litt av Ragnaråkk. Jeg bestilte kjolene på fredag, og i dag kom hentelappen!!

Gammel 15-12-08, 22:26   #236
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Og jeg sier som jeg har sagt. Joika har fin overkropp.

ps: Den toppen passet ikke i 44 heller, så jeg resignerte.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 07:17   #237
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Det ble ikke mindre enn 3 ! julekjoler på meg.
To av dem i M, en i str.38

Det er maaange år siden sist det gitt. Morro.

Er det ikke deilig, gratulerer

Gammel 17-12-08, 21:30   #238
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

*poff*
Bilde finnes i bloggen min

Sist redigert av Susse : 17-12-08 kl 23:48.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 21:33   #239
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nice, Susse. Den kledde du virkelig!
Snertne pupper.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 21:48   #240
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den satt veldig fint Susse.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.