Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 17:46   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?

Går det an?
Tester Elinblu sitt forslag.

Sist redigert av Slettet bruker : 14-12-08 kl 17:49. Årsak: Test
  Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 17:47   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Går det an?

Du kan nok gå inn og redigere ditt eget innlegg, f.eks., og angi at du ikke vil abonnere. (Du må velge Avansert.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 17:50   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja - det virket. Tusen takk

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 17:56   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du kan nok gå inn og redigere ditt eget innlegg, f.eks., og angi at du ikke vil abonnere. (Du må velge Avansert.)

Det er ikke nødvendig å gjøre det så Avansert (fnis). Det holder å åpne tråden, og velge Trådverktøy->Avslutte abonnement på denne tråden. (Samme sted kan man velge «Abonner på denne tråden» uten å poste i tråden, for de som eventuelt ikke har fått med seg det.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 17:58   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Aha - testet det også - funket det og. Takk, takk. : outer min egen uvitenhet uten blygsel:

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 18:05   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere ikke denne knappen?

Sist redigert av DM : 14-12-08 kl 18:22.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 18:07   #7
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DM: Jo, men da må det være nye innlegg i tråden. :peker på trådtittelen:

Gammel 14-12-08, 18:08   #8
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

DM: Jo, men da må det være nye innlegg i tråden. :peker på trådtittelen:

"Vis alle abonnerte tråder"

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 18:08   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

"Vis alle abonnerte tråder"

Æsj, jeg kom akkurat på det og skulle rette meg.

Gammel 14-12-08, 18:10   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

DM - noen av oss - for eksempel meg, har det til felles med bikkja til Enhjørning at vi må ha siste ordet bestandig. (Skrekkelig dårlig egenskap, men vrien å kvitte seg med). Dermed funker ikke den knappen der. For da har jo noen skrevet noe der, så da må man inn og sjekke først, og kanskje svare litt til osv osv.

Så da må man noen ganger avslutte abonnementet mens leken enda er noenlunde god.

:minimum av selvinnsikt i egne dårlige egenskaper:

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 18:11   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg var i vis alle abonnerte, men fant ikke ut av det der.

Jeez... Jeg kan like gjerne snart begynne med triple punktum i alle innlegg og ikke punktum før smiley tror jeg. Klarer bevis på amatør enn dette skal man lete etter.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 18:20   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mens jeg først er i gang og lurer. Hvis jeg sletter et innlegg så skal jeg skrive inn en sletteårsak. Hvor blir det av den? Jeg trodde den kom til å stå der innlegget hadde stått, men det ser ikke sånn ut?

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 18:51   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Mens jeg først er i gang og lurer. Hvis jeg sletter et innlegg så skal jeg skrive inn en sletteårsak. Hvor blir det av den? Jeg trodde den kom til å stå der innlegget hadde stått, men det ser ikke sånn ut?

Den er det vel bare moddene som ser.

Gammel 14-12-08, 21:16   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Aha - man forklarer for moddene hvorfor man har innsett at man har formulert seg som en idiot. Ja, det er kjekt å vite.
:formulerte meg som om kommentaren skulle stått igjen istedenfor innlegget:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.