Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekken

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-08, 00:56   #21
tutta
Passiv

Standard

Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekken

Har bestilt disse Billow bootsene:

** Ankle can be worn folded up or down **
Named 'The Billow' (because it's the closest you can come to walking on a cloud) our new indoor-outdoor superluxe slip-on convertiboot makes cold, aching feet feel instantly fantastic!

Featuring the same 'miracle' midsole as our summer FitFlops and water-repellent DuPont treated sheepskin, The Billow ensures you can get a workout while you walk all year round!

Sliter med bekken i forhold til graviditeten min og de vanlige FitFlops-sandalene mine er supre inne. Håper disse er like gode og kan redde handleturene mine på steingulv....

Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 00:57   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Dr.Martens. De har en del fine og u-harry støvletter også.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 20:36   #23
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte meg nye støvletter i dag; merrell
Noe slikt:

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 11:01   #24
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Jeg kjøpte meg nye støvletter i dag; merrell
Noe slikt:

De så gode ut.
Jeg har trålet skobutikkene her nå og det var ikke store utvalget. Gikk og gikk med Ecco støvlettene inne i butikken og endte opp med å ønske meg dem sterkt til jul. Dvs, legge dem av og hinte til mannen.
Disse:

Siden jeg ikke klarer meg uten støvletter til jul, så ble det til at jeg kjøpte meg ett par Vagabond i tillegg, ikke helt optimal, men mye bedre enn det jeg har hatt tidligere. Finner ikke bilde av de, sikkert fjorårets modell siden det var halv pris.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 11:06   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bidrar med de styggeste støvlettene...

masai-støvletter...Sjeldent stygge, men sikkert veldig gode for ryggen.

Gammel 14-12-08, 11:08   #26
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

De var ikke spesielt lekre nei Bauche.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 00:27   #27
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaler høye heler.. mist 7 cm, for da merker du ikke hvor det er mest vondt og slipper å gruble på det i allefall.
Ryggen? Bekkenet?

(Jeg er trøtt).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:57   #28
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Joika: huff!

Bauche: stygge, ja. Og hvordan er de på snø og is? Blir ikke effekten noe nøytralisert av at man prøver å finne balansepunktet over issvullene?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:06   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har "støvletter" fra el naturalista. De er helt vindunderlige å gå i (i likhet med mine andre el naturalista sko). De selger dette merket på designforum og Grændsen skotøimagasin.

Gammel 16-12-08, 21:14   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også El Naturalista. Hvis du liker stilen vil jeg anbefale å innom Designforum eller skobutikk og prøve noen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:34   #31
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt et par knallgode fra Gino Ventori (litt røffe i stilen, med lisser foran og litt grovt skinn). Sliter litt med bekkenet i høye hæler, så disse passer meg veldig godt.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.