|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenHar bestilt disse Billow bootsene: |
![]() |
![]() |
#24 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekken
De så gode ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenJeg bidrar med de styggeste støvlettene...
![]() |
#26 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenDe var ikke spesielt lekre nei Bauche. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Pauset
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenAnbefaler høye heler.. mist 7 cm, for da merker du ikke hvor det er mest vondt og slipper å gruble på det i allefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenJoika: huff!
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenJeg har "støvletter" fra el naturalista. De er helt vindunderlige å gå i (i likhet med mine andre el naturalista sko). De selger dette merket på designforum og Grændsen skotøimagasin.
![]() |
![]() |
#31 |
Einsam
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenJeg har kjøpt et par knallgode fra Gino Ventori (litt røffe i stilen, med lisser foran og litt grovt skinn). Sliter litt med bekkenet i høye hæler, så disse passer meg veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|