Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valpefødsel hos oss i kveld

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-08, 21:07   #61
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valpefødsel hos oss i kveld

Får virkelig håpe at saga klarer seg fint. Trist med de to dere mistet. men det er desverre slikt som skjer, desverre.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 21:08   #62
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

HVA ???

Dette var fryktelig trist, Angelique

Hva i all verden sier dyrlegen dere var hos ????

Finner ikke ord her jeg sitter

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 21:10   #63
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Får virkelig håpe at saga klarer seg fint. Trist med de to dere mistet. men det er desverre slikt som skjer, desverre.

Er ikke Saga den siste valpen som døde da?

Får helt vondt jeg, de nydelige små nøstene

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 21:17   #64
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jo Saga er siste valpen.
Må ha vært noe galt med hele kullet.
Vi skal hente respet på medisiner som stopper melkeproduksjonen imorgen.
Etter kun tre dager har jeg jammen blitt knyttet til de to siste. Saga skulle leve, prøvde gjennoppliving og hjertemassasje på henne ..det var trist når hun døde i hånden min. Akira leter noe veldig her, piper og er helt på styr.

Redigerer litt, min eksmann, pappaen til datteren min hentet nettopp Akira slik at hun kommer vekk fra luktene. Har tømt rommet for valpekasse, tepper etc, men lukten sitter alikevel i.
Vi fjernet alt valperelatert, kassen, tepper etc for at det skal lukte minst mulig

Sist redigert av Angelique : 13-12-08 kl 21:39.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 22:22   #65
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nei hun døde også. I hånden min.
Dette er trist

Nei!? menmenmen ... Dyrlegen sa jo at ... Nææhhh ...

Gammel 13-12-08, 22:24   #66
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva i alle dager?

Gammel 13-12-08, 22:36   #67
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Dette er veldig, veldig trist.
Jeg synes dere takler dette veldig fornuftig ift tispa.

Gammel 13-12-08, 22:50   #68
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff, dette var vondt og trist å lese. Kjempetrist for dere og hundemammaŽn. Skal dere få obdusert valpene?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 22:50   #69
Maia
Fullverdig medlem

Maia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Maia er litt kul
Standard

Å nei og nei.. Dette er virkelig trist å lese..
Stakkars Akira, valpene og dere alle sammen.
Jeg håper virkelig at det går bra med Akira nå. Tenker på dere.

Maia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:03   #70
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Huff, dette var vondt og trist å lese. Kjempetrist for dere og hundemammaŽn. Skal dere få obdusert valpene?

Det håper jeg virkelig ikke...Sånt skjer. De var "bare" tre...

Gammel 13-12-08, 23:03   #71
Line*
Expired

Standard

Hvordan er det med Akira?

Gammel 13-12-08, 23:13   #72
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Akira piper, er veldig rastløs og trykker seg veldig inntil min eks. Hun gjorde det med meg også.
Imorgen skal vi rundvaske rommet de lå på før hun kommer hjem så det ikke henger igjen lukt.

To av jurene hennes er veldig sprengt, jeg har håndpumpet endel og min eks fortsetter med det,
Hun drakk endel Biola og vann, men vil ikke ha mat.

Dette høres kanskje litt vemmelig/ekkelt ut, men vi har rett og slett ikke hatt hjerte til å kaste valpene.Eller hva gjør man med de? De ligger hver for seg i papir i en pose i fryseren. Vi skal begrave de i hagen når det tines opp ute.

Jeg har aldri opplevd dette før. Akira har hat to kull tidligere, ingen dødfødte og ingen som har dødd underveis.Føler meg veldig famlende selvom dyrlegen er super.

Gammel 13-12-08, 23:18   #73
Maia
Fullverdig medlem

Maia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Maia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Akira piper, er veldig rastløs og trykker seg veldig inntil min eks. Hun gjorde det med meg også.
Imorgen skal vi rundvaske rommet de lå på før hun kommer hjem så det ikke henger igjen lukt.

To av jurene hennes er veldig sprengt, jeg har håndpumpet endel og min eks fortsetter med det,
Hun drakk endel Biola og vann, men vil ikke ha mat.

Dette høres kanskje litt vemmelig/ekkelt ut, men vi har rett og slett ikke hatt hjerte til å kaste valpene.Eller hva gjør man med de? De ligger hver for seg i papir i en pose i fryseren. Vi skal begrave de i hagen når det tines opp ute.

Jeg har aldri opplevd dette før. Akira har hat to kull tidligere, ingen dødfødte og ingen som har dødd underveis.Føler meg veldig famlende selvom dyrlegen er super.

Kjære deg, det er da ikke vemmelig det..
Jeg ville nok gjort det samme tenker jeg. Jeg håper dere finner årsaken til dette tragiske som har skjedd og det er fullt forståelig at dette har kommet som et sjokk.

Maia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:30   #74
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åhnei så utrolig trist at ingen av valpene fikk leve opp.
Stakkars Akira.
Og stakkars menneskene til Akira!
Uff, dette var kjempetrist.

Gammel 13-12-08, 23:34   #75
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Dette var trist å lese...
Stakkars Akira, og stakkars dere...

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 10:40   #76
Line*
Expired

Standard

Får håpe Akira kommer seg fort.
Dere kan ikke levere valpene til dyrlegen for kremering, da? Om dere synes det er vanskelig å ha dem i fryseren, tenkte jeg på.

Gammel 14-12-08, 11:01   #77
Slettet bruker
Passiv

Standard

Noe så utrolig trist. Får helt vondt jeg, kjenner at jeg identifiserer meg sterkt med både dere og Akira her. Trist juleoppkjøring.

Apropos hva man gjør med døde dyr så kan man levere dem til kremering hos dyrlegen. Vi gjorde det med den gamle katten vår.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 13:57   #78
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe så utrolig leit, Angelique.

Gammel 14-12-08, 14:20   #79
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei, så trist, Angelique. Kan de ha vært for tidlig født, slik at de rett og slett ikke var sugesterke nok til å få i seg mat på skikkelig vis?

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 14:55   #80
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Så leit at det gikk slik, Angelique!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.