|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?Jeg brukte dem i dyreparken i dag. Korte vel og merke med tykke ullsokker i. Helt genialt
![]() |
#62 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?
Nei, bare veldig lysten på å være sarkastisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?Jeg har oppfattet at støvlene er veldig "so 2006" eller noe, men jeg liker mine godt, de er gode og varme og tørre. Men de er jo STØVLER. De er til vått vær.
![]() |
#65 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?Jeg syns uansett det er rimelig patetisk når folk slutter å gå med støvler eller plagg de syntes var kjempefine, i det øyeblikket noen forteller dem at det er "ute" igjen. Eller at det har blitt for main stream. Altså, smaken endrer seg over tid, men stort sett ikke over natten.
![]() |
#66 |
Fortynnet
|
Enig. Leit hvis man ikke kan bruke en ting som gummistøvler mer enn en sesong, uansett om de er dyre eller billige. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|