Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-08, 18:44   #61
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Jeg brukte dem i dyreparken i dag. Korte vel og merke med tykke ullsokker i. Helt genialt

Gammel 12-12-08, 21:31   #62
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åj. Ble du sur?

Nei, bare veldig lysten på å være sarkastisk
Vi er så styrt av hva som er "in" og hva som ikke er det! Så opptatt av hva VI synes er stygt, og veldig opptatt av å få sagt det! Opptatt av å fortelle andre hvor teite vi synes de er som kler seg slik og slik. Navlebeskuende kanskje? Selvopptatte? Etter min mening; et avgjort ja!

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 21:34   #63
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shinana, her.

Nei, bare veldig lysten på å være sarkastisk
Vi er så styrt av hva som er "in" og hva som ikke er det! Så opptatt av hva VI synes er stygt, og veldig opptatt av å få sagt det! Opptatt av å fortelle andre hvor teite vi synes de er som kler seg slik og slik. Navlebeskuende kanskje? Selvopptatte? Etter min mening; et avgjort ja!

Interessant.

Jeg har vel egentlig ikke opplevd at så mange er slik du beskriver, men fint at du forteller hvordan det er å være slik.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 22:33   #64
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har oppfattet at støvlene er veldig "so 2006" eller noe, men jeg liker mine godt, de er gode og varme og tørre. Men de er jo STØVLER. De er til vått vær.

Men det har jo hendt at jeg har gått hjemmefra i regn og så blir det pent være i løpet av dagen. :østlandet:

Gammel 12-12-08, 22:40   #65
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns uansett det er rimelig patetisk når folk slutter å gå med støvler eller plagg de syntes var kjempefine, i det øyeblikket noen forteller dem at det er "ute" igjen. Eller at det har blitt for main stream. Altså, smaken endrer seg over tid, men stort sett ikke over natten.

Gammel 12-12-08, 22:49   #66
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns uansett det er rimelig patetisk når folk slutter å gå med støvler eller plagg de syntes var kjempefine, i det øyeblikket noen forteller dem at det er "ute" igjen. Eller at det har blitt for main stream. Altså, smaken endrer seg over tid, men stort sett ikke over natten.

Enig. Leit hvis man ikke kan bruke en ting som gummistøvler mer enn en sesong, uansett om de er dyre eller billige.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.