Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Spinoff fra OJ-tråden: Hva er god TV-humor?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 21:20   #21
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff fra OJ-tråden: Hva er god TV-humor?

Ylvis og Espen Eckbo

Gammel 09-12-08, 21:22   #22
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ylvis og Espen Eckbo

Ylvis glemte jeg... Også veldig bra!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:23   #23
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Overdrev kanskje litt, jeg liker godt Team Antonsen også. Espen Eckbo er jeg litt lei av.

Vil likevel ikke slippe taket i det første innlegget mitt helt: Kan det ha noe med kultur å gjøre? Har bergensere en annen form for humor enn østlendinger f.eks? For ikke å snakke om nordlendingene: Rorbua!! (Oluf er faktisk bra da!)
Her i Bergen har det vist seg flere ganger at show som går for fulle hus i Oslo, ikke selger halvparten så godt i Bergen.
Why?

Rorbua er noe av det flaueste som noensinne er laget. Siden jeg er fra nord må jeg vel slå et slag for filmene (beklager, ikke tv) Svidd Neger og Kill Buljo

Gammel 09-12-08, 21:24   #24
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker verken Golden eller han andre, men det jeg har ledd mest av på tv det siste året er da de hadde kikkertfotball på Golden Goal. Jeg lo så jeg nesten tisset meg ut.

Jeg ler godt av Løvebakken og Nytt på Nytt - for ikke å snakke om Hallo i Uken (ups, radio... )

Espen Eckbo kan være morsom. Lo godt av Jepsi-Pepsi-figuren (husker ikke navnet) - hvem har ikke møtt en sånn type?

Ylvis kan også være bra, og jeg lo noe motvillig av det merkelige konseptet Ylvis møter veggen. (Jeg vet det er poppis, men er det bra tv?!)

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:13   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikkert ikke meningen at denne siden skal være morsom, men jeg klarer hvertfall ikke å la være å dra på smilebåndet. Sjekk ut portfolio.

Forøvrig synes jeg ikke den dama er morsom i det hele tatt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:16   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Selv om jeg personlig får litt grøsninger av Christopher Schau, så syns jeg han alltid har gjort en viktig og riktig jobb ved å tøye grenser for hva vi tåler at det spøkes med.

Ham glemte jeg! Og så er jo Atle Antonsen fantastisk. Serien "Etaten" var særdeles morsom, synes jeg.

Løvebakken har jeg aldri verken likt eller skjønt noe av.

Gammel 09-12-08, 22:19   #27
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Rorbua er noe av det flaueste som noensinne er laget.

Det var jo morsomt på sitt vis, om enn ikke frivillig. Er det noen som husker Bård Tufte Johansens dramatisering av rorbu-vitsen "

(Kilde: youtube.com)
"?

Sist redigert av Bluen : 09-12-08 kl 22:30.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:26   #28
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eia og Tufte Johansen er jo morsomt, i hvert fall som regel.

Nå har jeg ikke sett mye Golden Gold, men det jeg har sett har vært morsomt, selv om jeg ikke er spesielt glad i sport. Kikkertfotball var morsomt.

Etaten er noe av det bedre de siste årene, Team Antonsen egentlig også.

Løvebakken kan jeg humre til, Nytt på nytt var gøy før, nå er det sjelden jeg ser på det.

Og siden Dagfinn Lyngbø er nevnt, han er jo ikke noe morsom. Eller, det vet jeg egentlig ikke, det er jo umulig å høre hva han sier. Og jeg bor i Bergen, så jeg burde forstå bergensere ganske greit.

Liker Ylvis da, men synes ikke Ylvis møter veggen var så gøy. Da er Norges herligste et bedre program.

Også Linda Eide, hun er morsom.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:28   #29
Left
Passiv

Standard

Løvebakken
Raske Menn
Valen
Kjetil og Kjartan (ikke alt)

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:43   #30
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Espen Eckbo
Dagfinn Lyngbø
Golden goal

Blant annet.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:46   #31
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Forresten kan Bye & Rønning også være morsomme.

Gammel 09-12-08, 22:54   #32
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom over denne her om dagen og fniste godt.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Sist redigert av Heiko : 09-12-08 kl 23:02.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:57   #33
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel LilleLørdag. Eia/Tufte/Antonsen m/gjengen.
Og første Borettslaget. DEN var bra. Etterfølgerne sånn tja.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 23:12   #34
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Harald Eia er genial, rett og slett! Det er ingen som kan måle seg med han, i mine øyne. Deretter kommer Bård Tufte Johansen, Knut Nærum, Truls Svendsen, Atle Antonsen litt lengere bak. Jeg liker også Ylvis og Bye og Rønning og Harald Rønneberg.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dagfinn Lyngbø og Kvinner på randen. Ikke for å være patriotisk eller noe, men bergenske/vestlandske komikere er faktisk de beste.

Min sønn på 11 år ler seg skakk av Dagfinn Lyngbø. Jeg kan ikke begripe det.

Rorbua er noe av det flaueste som noensinne er laget. Siden jeg er fra nord må jeg vel slå et slag for filmene (beklager, ikke tv) Svidd Neger og Kill Buljo

Du skal høre mye blir man aldri lei her nord . :ironisk: Slår et slag for Kill Buljo, jeg også.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 23:25   #35
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Jeg tror jeg elsker Robert Stoltenberg
også syns jeg Espen Eckbo, Team Antonsen, Henrik Elvestad og KLM er morsomme/morsomt

iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 00:40   #36
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Jeg elsker Etaten, og kan se på episodene om og om igjen!

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 00:45   #37
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Espen Eckbo, Harald Eia, Bård Tufte, Johan Golden.

Linn Skåber.

Kjetil og Kjartan show var helt fantastisk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 20:50   #38
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykkex3, her.

Jeg elsker Etaten, og kan se på episodene om og om igjen!

Etaten er fælt å se på fordi jeg jobber i kommunalt byråkrati og syns nesten det er altfor nært sannheten det som skjer der

Gammel 10-12-08, 20:54   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Etaten er fælt å se på fordi jeg jobber i kommunalt byråkrati og syns nesten det er altfor nært sannheten det som skjer der

Ja, ikke sant? Jeg har selv en fortid fra sommerjobb i planetaten, og det er kanskje deler av årsaken til at jeg synes denne serien er så hysterisk morsom. Dette er faktisk den eneste DVD-en jeg eier. Ved siden av Atle Antonsen er Jan Sælids Richard en knallgod figur.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.