![]() |
#541 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Her blir det risotto og rødvin! |
![]() |
#542 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Lammestek og potetgrateng |
![]() |
![]() |
#543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Gulasj laget i leirgryte.
#544 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Her blir det hvalbiff med løk, ris og bernaissesaus. I morgen blir resten brukt til hvalkjøttgryte.
![]() Sist redigert av kisha : 03-12-06 kl 13:44. |
![]() |
![]() |
#545 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Røkt skinke i coca cola sammen med maispudding southern style. Inspirert av Nigella Lawson. |
![]() |
![]() |
#546 |
Javel
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Nå står mannen på kjøkkenet og lager komler. Som tilbehør har vi kålrabi, bacon, pølse og røkt lammebog (skal vel egentlig være salt lam, men det var dette vi hadde).
#547 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi har hatt hjemmelagde kjøttkaker, og til dessert en veldig god suppe lagd av plommer fra fryseboksen, rødvin, litt portvin, solbærsirup og sukker - med vaniljeis i. |
![]() |
![]() |
#548 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Max, var det ikke du som lagde cola-skinke a la Nigella en gang? Hva syntes du om resultatet? Helt ærlig? Jeg føler vel at Nigella tar litt hardt i. Greit nok, skinka ble god, den, særlig med sirups- og sennepsglasering. Maispuddingen var ikke vond, på ingen måte, men heller ikke noe sånn veldig fantastisk. Jeg angrer på at jeg ikke kjørte all maisen til puré først, i stedet for bare halvparten. Jeg likte ikke de hele maiskornene i puddingen. Sist redigert av Hyacinth : 03-12-06 kl 19:19. |
![]() |
![]() |
#549 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg syns ikke heller det måltidet var noe å rope hurra for, nei. Jeg trodde skinken ville være mer spesiell enn den var etter cola-kokingen, og jeg er helt enig angående de hele maiskornene. Ellers syns jeg puddingen var ok. Minstemann her kunne ikke smake på den om han så hadde villet, på grunn av eggallergi. |
![]() |
![]() |
#550 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Pinnekjøtt. |
![]() |
![]() |
#551 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?
Jeg angrer forresten på at jeg kastet colakraften likevel. Jeg hadde tenkt å ta vare på den til svartbønnesuppe. Men så tenkte jeg at den nok bare kom til å ta plass i fryseren og at jeg aldri kommer til å lage den. Og hvor finner jeg svarte bønner? Men da jeg ble sulten igjen, angret jeg, og kom på at jeg faktisk er veldig glad i bønner og at jeg sikkert ville like denne suppen. Jaja, gjort er gjort. |
![]() |
![]() |
#552 |
blid
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Kjøttboller på Ikea
#553 |
Fortynnet
|
Ja, det skjedde med meg. |
![]() |
![]() |
#554 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har vi hatt svoger/svigerinne m/barn på besøk. Jeg hadde invitert til bakedag med barna, så til middag hadde vi noe så lettvint som risgrøt....
#555 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi hadde storfelever, poteter og kålstuing. |
![]() |
![]() |
#556 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag ble det risengrynsgrøt her. Med rosiner, og servert i juletallerkener med tilhørende juledrikkeglass. Hærlig! |
![]() |
![]() |
#557 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag lagde jeg en gryterettaktig greie med kylling, blomkål og kålrot. Ris og rød lollosalat ved siden av. Veldig godt!
#559 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Her ble det vossakorv med poteter og kålrabistappe
#560 |
Hvor: Akershus
Nigella er oppskrytt! Hun driver med mye rart i oppskriftene sine, og sikkert mye rart for å gjøre det mer spennende enn det egentlig er, men smaker det??
|
|