|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bambino Snack'n'sip cup - ikke kjøp de!
Jeg likte også den godt, helt til hullet i tuten ble stadig større og større, og det bare ble søl av den. Hvor lenge har du brukt din?
|
|
|
#42 |
|
Ekvilist
|
Vi har vel hatt fire-fem stykker, i tja.. to og et halvt år kanskje? To av tutene har blitt ødelagt, og en av håndtakene har knekt. På den nye modellen som vist på bildet over her så har de endret tuten, jeg håper det betyr at den ikke blir så lett ødelagt.
|
|
|
#43 |
|
En Som Trener
|
Så de har endret den altså? Kanskje jeg må kjøpe en ny når jeg skal på party den 15/12! :lurer: Jeg har den gamle lilla og gule koppen, og den er etter storesøster. Der fikk jeg vel ny tut 4 ganger tror jeg, hun puttet jo fingeren ned i det morsomme hullet i midten! Lillesøster har ikke skjønt det enda, men det kommer!
|
|
|
#44 |
|
Ekvilist
|
Sv: Bambino Snack'n'sip cup - ikke kjøp de!Den er endret slik at det står litt opp rundt hullet i tuten. Antar at det da er vanskelig å tygge på tuten slik at hullet utvides. Jeg har også hatt de lilla og gule. (Fargesammensetningen på de nye var forresten helt merkelig? Ja, ja. De blir nok kjøpt når Pjokken blir litt større allikevel.)
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ta kontakt med en Tupperwarevertinne og klag, da får du nytt lokk av den forbedrede typen. Det er etter det jeg skjønner livstidsgaranti på Tupperwareproduktene. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for tipset! Jeg har sendt e-post til henne, og håper jeg får nye lokk da.
|
![]() |
|
|