Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Idiotsikker, men god brownie?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-08, 00:01   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idiotsikker, men god brownie?

Tusen takk! Men er den virkelig idiotsikker, altså?

Gammel 06-12-08, 00:21   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Tusen takk! Men er den virkelig idiotsikker, altså?

Jeg synes den er enkel selv om det tar litt tid (blande sjokoladedeigen og
ostemassen for seg og så legge de i tre lag), men ikke veldig lang tid.
Den må lages minst en dag før den skal spises, så blir den skikkelig seig og god
Har fått den like bra til hver gang og alle som har smakt den synes den er himmelsk!
Jeg synes den er best når den serveres romtemperert etter en natt i kjøleskapet.

Les bare på linken så får du noen tips, feks at den trenger litt lenger tid i ovnen enn det som står i oppskr.
Jeg synes iallefall at denne er lett og få til (idiotsikker) og utrolig god.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 14:04   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Jeg synes den er enkel selv om det tar litt tid (blande sjokoladedeigen og
ostemassen for seg og så legge de i tre lag), men ikke veldig lang tid.
Den må lages minst en dag før den skal spises, så blir den skikkelig seig og god
Har fått den like bra til hver gang og alle som har smakt den synes den er himmelsk!
Jeg synes den er best når den serveres romtemperert etter en natt i kjøleskapet.

Les bare på linken så får du noen tips, feks at den trenger litt lenger tid i ovnen enn det som står i oppskr.
Jeg synes iallefall at denne er lett og få til (idiotsikker) og utrolig god.

Kaka står i ovnen nå. Har kommet meg halvveis gjennom tråden, men orker ikke lese mer nå.

Jeg steker i stor langpanna (40 x 40), så jeg regner med at min versjon blir ganske flat. Det meste som stekes i vår stekeovn mp stekes litt lenger enn det som er oppgitt i oppskrifter. Er litt usikker på hvor kenge jeg egentlig bør steke denne. Muligens nærmere timen?

Gammel 06-12-08, 14:05   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Takk til dere andre for oppskrifter også! Jeg har faktisk aldri bakt brownies før(!) så idiotsikre oppskrifter er en fordel å ha i bakhånd når jeg skal øve meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.