Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trener man når man har vondt i hodet eller lar man være?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-08, 22:02   #9
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trener man når man har vondt i hodet eller lar man være?

Jeg trener selv om jeg har litt hodepine. Noen ganger går den over, noen ganger gjør den ikke det, noen ganger har den blitt verre. Men hodepinen gir seg som regel alltid og jeg vil ikke ofre treningsinnsatsen og kontuiteten i treningen ved å droppe den kun for en hodepine. Jeg har til og med trent når det har føltes som om omgangssyken har vært rett rundt hjørnet og har vært kvalm og hatt vondt i magen. Det gikk også bra (og omgangssyken kom aldri).

Jeg har nesten ikke vært syk i år og dette året har vært det beste noensinne, treningsmessig, for meg. Jeg har aldri vært superflink til å trene og har heller vært en mester i å finne unnskyldninger. Jeg tror at min sunnere liv og all treningen gjør at jeg er så lite syk for tiden. Barna er stadig syke, og mannen også med jevne mellomrom, men jeg holder meg frisk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.