|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokoladekalender i barnehagen
Helt enig. (Måtte bare få med den - selv om vi har det i matpakken til den unge mannen så vil jeg absolutt ikke at barnehagen skal tilby prim & syltetøy til smøremåltidet.)
|
|
|
#143 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg hadde ikke synes noe om det.
|
|
|
#145 |
|
Absolut ateist
|
Eller var det en smartie?
|
|
|
#146 |
|
Pauset
|
De hadde fått pluss i boka om det var en smartie egentlig. De er jo mye bedre. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenErru gærn, ditt nek! Det er jo ... Nestlé!
|
|
|
#150 |
|
Pauset
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenÅJ. Det var lite PK. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenNonstop er dessuten sunnere, bl. annet pga den mørke sjokoladen. Og melkeallergikere kan spise den.
|
|
|
#154 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenNæsj, tyggis er jo mye morsommere, det kan jo klistres overalt. På klær, i hår, på andre. Mye mer moro for pengene.
|
|
|
#156 |
|
Absolut ateist
|
Man får sikkert tyggis laget med rågummi eller noe på helsekosten.
|
|
|
#157 |
|
Pauset
|
Nå er det enighet om at det ikke kan bli så mye verre enn med 1 stk nonstop i julekalenderen, så litt mer kreative innspill takker vi ja til. |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
maler
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg ser ikke helt problemet, men heller ikke poenget med en sånn kalender. De har brukt å ha litt bamser og tilsvarende i kalenderen i vår barnehage, og at hvert barn får trekke en dag. Det synes jeg i grunnen er et bedre opplegg. |
|
|
|
![]() |
|
|