|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hva kan jeg og ungene gjøre på Røros ei førjulshelg?Mest skal vi bare kose oss - men er det noen som har noen tips til hva man kan gjøre på Røros? Har ikke helt fått med meg hvor ok museene er for barn mellom 5 og 10 år? |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva kan jeg og ungene gjøre på Røros ei førjulshelg?http://www.rorosinfo.com/
![]() |
#3 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg og ungene gjøre på Røros ei førjulshelg?Jeg synes egentlig hele verdensarvstedet er fint å oppleve. Olavsgruven også, og der var det såvidt jeg husker gratis. Ikke så veldig skummelt å gå i gruven, og passer vel godt nå i Blånissetid. Ellers er det jo utrolig kaldt der på denne tiden, men det vet du vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg og ungene gjøre på Røros ei førjulshelg?Kanefart er idyllisk men svært dyrt. Koster ikke langt unna tusenlappen for 4 stk. Skal dere bo på Quality hotel Røros så er det basseng der. Det er også flott å gå på ski. Nå er det koselig å bare ta det med ro og se selve stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg og ungene gjøre på Røros ei førjulshelg?Og så er det vel et slikt stort martna der, men det tror jeg er senere på vinteren. Jeg tror jeg ville forberedt ungene på at nå skal vi se noe som hele verden mener vi skal ta vare på, ellers er jeg redd at det kan bli litt kjedelig for dem å se alle de fantastiske trebygningene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg og ungene gjøre på Røros ei førjulshelg?
Rørosmartnan er nok ikke før i slutten av februar.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva kan jeg og ungene gjøre på Røros ei førjulshelg?
Dette var et godt tips - selve stedet skal være en overraskelse - men jeg kan ta med en bok som vi kan se i på vei oppover! |
![]() |
![]() |
|
|