|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du noen gang rødprikket her på FP | |||
| Ja jeg har rødprikket en eller flere ganger |
|
85 | 50,30% |
| Nei, jeg har bare brukt de grønne |
|
84 | 49,70% |
| Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?
|
|
|
|
#22 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Har prikket et par ganger jeg ble veldig provosert.
|
|
|
#23 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Jeg har rødprikket en god del ganger og jeg setter min ære i å gi saklige tilbakemeldinger.
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Nei, jeg har så langt bare gitt grønne. Men jeg går ikke av veien for å rødprikke om jeg føler for det. Det frister bare langt, langt sjeldnere her enn på NM...
|
|
|
|
#26 |
|
Epikur
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Det er deilig å rødprikke når man er sint.
|
|
|
#28 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Jeg syns heller at alle som ikke har fått røde prikker ennå, bør dele dette med oss andre.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Ja, flere ganger. Har fått flere også, av folk jeg av uforståelig grunn har provosert. De røde tilbakemeldingene plager meg ikke nevneverdig, selv om det er mye hyggeligere å få grønne prikker. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Ja, jeg har rødprikket. Ikke mange ganger,men helt på sin plass etter min mening.
|
|
|
#32 |
|
Absolut ateist
|
Som IKKE har fått. Erru helt nek, eller? (ser du Guniss, det passer fint inn!)
|
|
|
#33 |
|
Tittel og tittel....
|
Nei, det er jeg ikke, og det kan nok guniss bekrefte.
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Jeg har gjort begge deler. Sist redigert av Kneazle : 02-12-08 kl 12:20. |
|
|
|
#35 |
|
Hertuginne
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Å ja, da, selvsagt har jeg rødprikket. Et par ganger burde jeg nok ha pustet med magen litt før jeg fyrte av rødprikken, sånn at den hadde vært litt mer saklig, men jeg hadde likevel rødprikket.
|
|
|
#37 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Selv om man fyrer av en rød er det jo dermed ikke sagt at man IKKE argumenterer i tråden? Faktisk hender det jo at man etter 100 innlegg der man gjentar og gjentar seg selv uten at motparten fatter/gidder/klarer å skjønne hva man faktisk skriver, fyrer av en rød prikk i ren frustrasjon eller sinne.
|
|
|
#38 |
|
Vaklende
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Jeg svarte feil. :nek: |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Selvfølgelig ikke. Men jeg får meg ofte ikke til å fyre av en prikk i tillegg til å være krass i tråden. Det holder å agumentere der. For meg. See? |
|
|
|
#40 |
|
Absolut ateist
|
Sikker på at du ikke har et lite inne også?
|
![]() |
|
|