Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva er det med folk og tåkelys?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-08, 19:09   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Du som er sær

Min bil er dritt tøff med park.lys og tåkelys på.
Noe annet er ikke lovlig

men snør det masse så man ikke ser noe med langlys har jeg på nærlys og tåkelys. bedre å komme seg over fjellet hel , å se noe som helat enn å ikke se noe for den forbannet snøen Tror jeg får nok av fjell og snø etter dette året

Mine tåkelys blender ikke, og det vet jeg for jeg har prøvd å kjøre mot bilen min for mine er stilt rett. Ned i bakken sånn som andre lys og skal
Men mange biler med feil innstilt nye dritt lys, de blender og det er iriterende.
Og ikke for å snakke om de som er så treeege å slå ned fra langlys\1000 metringer at jeg slår på mine å blender di tilbake
:hensynsløs bilist når det er mørkt:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.