|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Vet ikke helt om jeg orker alle i år, men pleier å lage:
|
|
|
#22 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Jeg lager som regel cookies (med sjokolade og nøtter), cola kaker og kransekakestenger. I tillegg lager LøveMannen kakemenn og lefser og så får jeg peppernøtter fra min mor. Vi lager også pepperkaker, men her jukser vi og kjøper ferdig deig.... |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Mine er for lengst i boks, mangler kun ett slag av mine faste. Lager forskjellig hvert år og prøver alltid noe nytt.
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Oi, jeg får prestasjonsangst. Jeg baker ingen, eller kanskje pepperkaker med ferdig deig fra Ikea. |
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Tja, det er veldig vagt. Det blir det det blir, og litt hvor god tid vi får til å bake; baker mest for kosens skyld. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
trenger lading
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?1. pepperkaker og pepperkakehus
|
|
|
|
#27 |
|
Unik
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Skal me no sjå. Pleier å bli litt her i huset.
|
|
|
#28 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Jeg er ikke spesielt glad i kaker, men liker å bake, så her blir det alltid en del slag. På våre store familiejulfeiringer, hender det vi har både 14 og 15 slag når alle bidrar. Jeg pleier i hvert fall å bake:
|
|
|
#29 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Min liste er |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Siden førjulstida er "høysesong" for meg jobbmessig, blir det ikke så mye baking. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Sjokoladekjeks (cookies), Sarah Bernard og Pepperkakehus fra byggesett.
|
|
|
|
#32 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Hos oss ville lista sett slik ut (hvis jeg skulle feiret jul hjemme):
|
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Hvordan smaker disse skårne pepperkakene? Og er de tørre og harde, som vanlige pepperkaker? Oppskrift? |
|
|
|
#34 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Jeg holder meg ikke til de tradisjonelle julekakene, det blir sjelden nok tid til det. I stedet baker jeg sånne som jeg vet blir spist. Hos oss ser lista sånn ut:
|
|
|
#35 |
|
En som trener
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?1. Pepperkaker (for å komme i førjulsstemning) (ferdigdeig seff) |
|
|
|
|
|
#36 |
|
X First Lady
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Her bakes det krumkaker, kokosmakroner, pepperkaker,kransekake,colakaker, risboller. Av mamma får jeg noen slag til. Vi er ikke kakeglad noen av oss men bakt blir det likevel. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Vi baker hvite kakemenn hvert år, ellers varierer det litt. Er ikke noe spesielt glad i småkaker, men sjokoladekjeks er godt.Mamma bidrar med noen ordentlige kaker |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Skalvise:
|
|
|
#39 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Emma- de skårne pepperkakene er nydelige synes jeg. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke og hvor mange slag julekaker?Tusen takk, gnuri! |
|
![]() |