Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rødprikking i mangel av argumenter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-08, 01:38   #10
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Tittel: Rovdyret Ulvefar
Byline: Av Fargo
Ingress: Ulvefar har giftet seg inn i en rikmannsfamilie, og er stolt av det.

Brødtekst: Forumkjendisen som skjuler seg bak nicket "Ulvefar" var lørdags natt i slaget på nettstedet Foreldreportalen. Han tok for seg to menn, og filleristet dem etter noter:
- Flere sånne og du må betale øllen, uttalte Ulvefar på et tidspunkt i den opphetede debatten.
Mellomtittel: Ingen hvemsomhelst.
Nå er ikke Ulvefar noen hvemsomhelst, og han legger ikke to pinner i kors for å skjule det heller. Han omtaler seg som biolog, og antyder at han er inngiftet i en rik famile. Kilder sier at han elsker vin fra Sør-Afrika.
- Familien jeg giftet meg inn i er ikke kjent for å være blant de som tok lettest på handelsboikotten akkurat, skriver han på nettforumet.
Mellomtittel: Seg selv nok
Når Ulvefar blir konfrontert med sine egne tekster på nettstedet, så er han ikke nådig mot den som våger å trå ham for nær.
- Hvis du skal bli så god til å argumentere som du påstår er første regel å ikke basere argumentene sine på fakta som det synes at man har funnet på selv, skriver han i en diskusjon, eller "tråd" som det heter på internett.
Mellomtittel: Øl og sprit
Mens hans i aller høyeste grad bedre halvdel sitter på pc, så deltar Ulvefar i en debatt om WC. Dette holdes det en del harselas rundt, men så krever Ulvefar inn kollekten:
- Flere sånne og du må betale øllen, sier han fra klar himmel, og om at han også liker brunt, sier han:
- Irsk drikke derimot skammer jeg meg ikke over.
Slutt

Sist redigert av Fargo : 30-11-08 kl 01:43.
Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, prikkesutring, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.