Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Tittel: Rovdyret Ulvefar
Byline: Av Fargo
Ingress: Ulvefar har giftet seg inn i en rikmannsfamilie, og er stolt av det.
Brødtekst: Forumkjendisen som skjuler seg bak nicket "Ulvefar" var lørdags natt i slaget på nettstedet Foreldreportalen. Han tok for seg to menn, og filleristet dem etter noter:
- Flere sånne og du må betale øllen, uttalte Ulvefar på et tidspunkt i den opphetede debatten.
Mellomtittel: Ingen hvemsomhelst.
Nå er ikke Ulvefar noen hvemsomhelst, og han legger ikke to pinner i kors for å skjule det heller. Han omtaler seg som biolog, og antyder at han er inngiftet i en rik famile. Kilder sier at han elsker vin fra Sør-Afrika.
- Familien jeg giftet meg inn i er ikke kjent for å være blant de som tok lettest på handelsboikotten akkurat, skriver han på nettforumet.
Mellomtittel: Seg selv nok
Når Ulvefar blir konfrontert med sine egne tekster på nettstedet, så er han ikke nådig mot den som våger å trå ham for nær.
- Hvis du skal bli så god til å argumentere som du påstår er første regel å ikke basere argumentene sine på fakta som det synes at man har funnet på selv, skriver han i en diskusjon, eller "tråd" som det heter på internett.
Mellomtittel: Øl og sprit
Mens hans i aller høyeste grad bedre halvdel sitter på pc, så deltar Ulvefar i en debatt om WC. Dette holdes det en del harselas rundt, men så krever Ulvefar inn kollekten:
- Flere sånne og du må betale øllen, sier han fra klar himmel, og om at han også liker brunt, sier han:
- Irsk drikke derimot skammer jeg meg ikke over.
Slutt
Sist redigert av Fargo : 30-11-08 kl 01:43.
|