Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dere som laster ned filmer og serier

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-06, 23:13   #8
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vi laster ikke ned serier og filmer og musikk. Bare for å ha det sagt

Men jeg har hørt at andre brenner de ut på DVD og ser de på TV'n. I tillegg vet jeg også at andre venter på en chippet x-boks slik at man kan se de via den også. Andre pleier også å se noen serier rett på pc'en om andre er alene hjemme.

Men dere som bruker X-boks, hvor mye er det plass til å lagre på den da?
HD-ready LCD tv var jo også et knakende godt forslag, men det spørs om ikke en X-boks er hakket billigere?

Jeg har prøvd å brenne på DVD, men det funker ikke. Altså DVD-spilleren vil ikke spille dem av.

Mannen min er handyman så det holder, men når det kommer til data så er det jeg som har styringa. Skulle ønske han var litt sånn datamann også, så hadde jeg sluppet å sitte og knote med sånt.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.