Sv: Parkeringskultur
Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.
Og folk som rygger ut av parkeringsplasser får jeg flass av. Ser du en femåring som kommer bak bilen din når du rygger? Hadde det ikke vært bedre å tatt rygginga først da, for når du skal inn på en parkeringsplass har du stort sett bedre sikt bakover enn når du skal ut av den.
Joda, foreldrene har ansvar for femåringen, men det er mange som bare går og satser på at ungen kommer etter.
Klart jeg ser femåringer i veien, jeg har da øyne og passer på. Herregud, hadde jeg ikke sett unger i veien hadde jeg levert inn førerkortet mitt pronto. Jeg rygger aldri før jeg er helt sikker på at det er trygt.
Og forresten, jeg tror jeg må redigere det innlegget mitt, for jeg har gjentatte ganger nedover i tråden (dette er min egen feil altså, jeg burde presisert det fra begynnelsen av) presisert at jeg ikke mener de som kan rygge inn, men de som bruker en halvtime på det, skaper køer og ikke aner hva de driver med.
Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.
Det er jaggu sant. Her har de bygget nytt kjøpesenter (Stadionparken for de kjente) med parkeringsanlegg under, og det er de trangeste parkeringsplassene i byen. Virker som om det var viktigere å ha mange parkeringsplasser fremfor å ha parkeringsplasser som kan brukes. 
Ja, de er helt HÅPLØSE de parkeringsplassene! 
Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.
Jeg ryggeparkerer hvis jeg IKKE har med vogn.. Du kommer jo nesten ikke fram mellom bilene med vogn, så da blir det lettere å ha bakenden ut i veien 
Samme her, det er jo mye vanskeligere å få ut vogna bak når man står inntil veggen. Det er jo grenser for hvor langt unna veggen man skal stå ...