Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store julekjoletråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 23:25   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store julekjoletråden

Hva slags kjole skal en dame med stort av alt unntatt lortefallet ha på seg da? Har litt midje, men vil skjule mage, eller det meste. Kan er stor, liten kvinne gå med kjole?

Gammel 27-11-08, 08:18   #2
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den grå der var veldig fin. For ikke å snakke om den lilla til Arran - kjempekul!

Ellers var det noen fine kjoler på motehus.no også:

Gammel 04-12-08, 19:51   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Hva slags kjole skal en dame med stort av alt unntatt lortefallet ha på seg da? Har litt midje, men vil skjule mage, eller det meste. Kan er stor, liten kvinne gå med kjole?

Den kjolen jeg har synes jeg sitter fint på meg ihvertfall. Og jeg vil skjule det meste.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 20:45   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Får ta med meg kortet til mannen og gå på Lindex skjønner jeg.

Gammel 05-12-08, 16:22   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Får ta med meg kortet til mannen og gå på Lindex skjønner jeg.

Gjør det.
De hadde endel fint sist jeg var innom.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.