Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ingen kom i begravelsen. (Aftenposten.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 14:09   #13
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ingen kom i begravelsen. (Aftenposten.no)

Uff. jeg blir helt vond innvendig.

Men vi vet jo ingenting om hvordan livet hennes var. Kanskje hun ville være alene? Oppsøker man ikke venner og omgangskrets kommer de heller ikke til deg.

Men uansett ulidelig trist.

Og til Gina. Jeg synes det var stort av deg.
Jeg har en bror jeg føler slik for, og jeg er veldig veldig usikker på om jeg hadde møtt i hans begravelse. Jeg vet nesten sikkert at ikke han hadde møtt i min, slik som han har unnlatt å komme i dåp, konfirmasjoner etc etc etc
Eneste grunnen til at jeg hadde møtt opp var om mine foreldre hadde vært i livet. Og det hadde kun vært for deres skyld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.