Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva skal guttene ha på seg til jul da?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 19:53   #41
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Dette var pent synes jeg... hvor får man tak i det mon tro?

www.kidsfashion.no

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 08:12   #42
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

www.kidsfashion.no

Åh takk! Fullt mulig jeg bare bestiller derfra, så slipper jeg å lete land og strand rundt etter noe brukbart.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:08   #43
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

jeg tror jeg tar det også! seff var buksa utsolgt i bror sin str kunne tatt 128 men lego er vel stort i str fra før.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:46   #44
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvit skjorte med grå striper

Mørk grå bukse med tynne striper i

En lignende denne i grått til å ha over skjorten om det skulle bli litt kjølig.

Alt fra Mexx.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:49   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Min gutt skal ha det samme som han har hatt hele sitt liv. Dress.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:52   #46
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis festdrakten han fikk i fjor mirakuløst skulle passe, blir det den. Ellers får jeg se hva jeg finner. Bukse og skjorte, kanskje? Noe pentøy som er ok for en ettåring å ha på.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:59   #47
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Junior skal ha bunadsvest (rutavest). Siden han er så liten ennå har vi ikke kjøpt bunadsbukse og skjorte, så jeg skal kjøpe en svart penbukse og en vanlig hvit skjorte til.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:03   #48
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Bunaden om han passer den, eller en pen grå ullbukse med skjorte og ullvest. Dette er klær som henger i skapet allerede, men kjøpelysten kom selvsagt frem da jeg så alt det fine dere hadde funnet.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:20   #49
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og nå er resten av penantrekkene i boks. Jeg vil ikke ha dress på en som er 23 mnd, så derfor ble det pen bukse med skjorte. Tror jeg skal kjøpe en litt finere cardigan til å ha utenpå.

Uten gitaren da.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:57   #50
Corona
Superaktiv

Corona sin avatar

Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Uten gitaren da.

Dette var stilig altså! Lyst å kjøpe!

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 23:40   #51
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bocca, her.

Dette var stilig altså! Lyst å kjøpe!

Mhm, det syntes jeg også! Det er fra HM, så det er rimelig. Buksene fikk jeg på "ta 2 , betal for 1"tilbud så de betalte jeg 149,- for. Skjortene kostet vel rundt hundrelappen hver.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 01:06   #52
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Mørkblå kordbukse, hvit eller lyseblå skjorte og strikket vest over.

Har gitt opp for lengst å finne brukbare penbukser uten førti lommer, kjetting, flammer eller dødningehoder så klærne beskrevet over bør passe til jul.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.