|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?jeg tror jeg tar det også! seff var buksa utsolgt i bror sin str |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Min gutt skal ha det samme som han har hatt hele sitt liv. Dress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Originala
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Hvis festdrakten han fikk i fjor mirakuløst skulle passe, blir det den. Ellers får jeg se hva jeg finner. Bukse og skjorte, kanskje? Noe pentøy som er ok for en ettåring å ha på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Junior skal ha bunadsvest (rutavest). Siden han er så liten ennå har vi ikke kjøpt bunadsbukse og skjorte, så jeg skal kjøpe en svart penbukse og en vanlig hvit skjorte til.
![]() |
#48 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Bunaden om han passer den, eller en pen grå ullbukse med skjorte og ullvest. Dette er klær som henger i skapet allerede, men kjøpelysten kom selvsagt frem da jeg så alt det fine dere hadde funnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Og nå er resten av penantrekkene i boks. Jeg vil ikke ha dress på en som er 23 mnd, så derfor ble det pen bukse med skjorte. Tror jeg skal kjøpe en litt finere cardigan til å ha utenpå.
![]() |
#51 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?
Mhm, det syntes jeg også!
![]() |
#52 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Mørkblå kordbukse, hvit eller lyseblå skjorte og strikket vest over. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|