Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole uten BH under?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 20:40   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjole uten BH under?

Jeg vurderer på kjøpe en kjole fra B-Young, en lekker fotsid sak med tynne stropper, og som er ganske bar/åpen i ryggen. Jeg tror ikke det blir fint med stroppeløs BH under, ei heller plaststroppe-BH (som jeg synes er ultrastygt.)

Så: hvor vulgært er det å gå i pen kjole uten BH under?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:42   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Det kommer veldig an på puppene…og utringingen, kjolestoffet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:42   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Med mine pupper ville det vært ultravulgært. Har du faste små sprettpupper går det sikkert fint.

Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:46   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

D-cup og består blyanttesten.

Gammel 24-11-08, 20:48   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Bilde av kjolen?
Du kan bruke tape, hvis puppene dine er små og faste nok. Du får kjøpt spesielle "klistremerker" til å tape over brystvortene, dersom de skulle synes gjennom kjolestoffet. Jeg vil tro du kan finne en bh som passer under kjolen, men da må du nok legge en god del kroner i det.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:52   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Bilde av kjolen?
Du kan bruke tape, hvis puppene dine er små og faste nok. Du får kjøpt spesielle "klistremerker" til å tape over brystvortene, dersom de skulle synes gjennom kjolestoffet.

Fins det? HVor?

Gammel 24-11-08, 20:54   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg ville gått for tape jeg altså. Eller ta med kjolen og prøv stroppeløs bh under i butikken for å se hvordan det blir...

Med tynne stropper ville jeg følt det litt risky, særlig etter et år jeg var forlover og stroppene røk på vei ut av kirken.... Den holdt seg riktignok på plass da, men litt ekkelt om den ikke hadde gjort det...

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:56   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

D-cup og består blyanttesten.

Skulle ikke være noe problem da.
Når puppens nedre punkt er på linje med livet er det penest med BH

Gammel 24-11-08, 21:26   #9
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Hvis du består blyanttesten så kan du gå uten bh Forutsatt at kjolestoffet og utringingen tillater det da. I tillegg er det vel relevant å tenke på hvilken anledning du skal bruke kjolen i? Er det f.eks full fest på dansegulvet, så er det nok lurt å ta ha på bh.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:27   #10
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

D-cup uten BH?? Jeg nekter aa tro at det blir fint. Jeg har B-cup og fikk fraraadet dette paa det sterkeste med en kjole som höres lik ut. Det finnes BH-er som passer til ALT, evt. korsettlignende greier. Ha med kjolen i butikk og faa kjöpt skikkelig undertöy til!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:29   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

D-cup uten BH?? Jeg nekter aa tro at det blir fint. Jeg har B-cup og fikk fraraadet dette paa det sterkeste med en kjole som höres lik ut. Det finnes BH-er som passer til ALT, evt. korsettlignende greier. Ha med kjolen i butikk og faa kjöpt skikkelig undertöy til!

D-cup betyr da ikke hengepupper!
Jeg har gått uten BH i en lang aftenkjole på runde spaghettistropper i skimrende stoff med litt tykk underkjole, brystvortene syntes ikke og puppene var faste og fine. Jeg ble svært beundret for at jeg kunne gå uten.

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 24-11-08 kl 21:36.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:31   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er finest med bh, og enig med liefje, det fins undertøy å få kjøpt som kan brukes til alle slags kjoler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:35   #13
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tra la la, vi må få se bilder med og uten før vi uttaler oss.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:35   #14
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Fins det? HVor?

Tror faktisk jeg har sett det på Lindex i tillegg til undertøyunderbutikker.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:37   #15
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Torsken har som vanlig helt rett.

Gammel 24-11-08, 21:39   #16
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Bilde av kjolen?
Du kan bruke tape, hvis puppene dine er små og faste nok.

Tape funker på store pupper også, det. Nema problema!

Gammel 24-11-08, 21:43   #17
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med din kropp, 007? No problem!

Gammel 24-11-08, 21:49   #18
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

D-cup er absolutt ikke det samme som hengepupper! Tro meg Jeg gikk faktisk uten bh i brudekjolen da det ble penest. Jeg hadde C/D-cup, men pupper som stod fint helt av seg selv Ingen kunne se at jeg ikke hadde bh på, men kjolestoffet var også tykt nok til å kunne gjøre dette. Men tror nok som andre har nevnt her, at vi bør se kjolen før en endelig uttalelse kan gis.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:55   #19
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg har bare skikelig undertøy og på "skikkelige undertøysbutikker" er jeg målt til en D/E cup. På Lindex/HM o.l kan jeg sikkert bruke en B/C-cup.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Særlig.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Med din kropp, 007? No problem!

Tror du, Acsa? Det vil ikke se for nakent og vulgert ut?

Gammel 24-11-08, 21:58   #20
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

D-cup er absolutt ikke det samme som hengepupper! Tro meg Jeg gikk faktisk uten bh i brudekjolen da det ble penest. Jeg hadde C/D-cup, men pupper som stod fint helt av seg selv Ingen kunne se at jeg ikke hadde bh på, men kjolestoffet var også tykt nok til å kunne gjøre dette. Men tror nok som andre har nevnt her, at vi bør se kjolen før en endelig uttalelse kan gis.

Jeg har ikke hengepupper. Og jeg får ikke til å kopiere bildet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.