|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hjelp, jeg "må" på ferie - men hvor?Men hvis målet for reisen er strandkos, slappe av, og enda mer strandkos fungerer det vel greit? Eller? (ikke for å kuppe tråden, men jeg vurderte Hurghada til vinteren)...
|
|
|
#23 |
|
Vaklende
|
Sv: Hjelp, jeg "må" på ferie - men hvor?
Det så interessant ut med Amadores, og 13 desember hadde muligens gått an. Men jeg finner ikke turen lenger, kanskje den er solgt? Jeg vakler skikkelig, den luksusturen for 5000 kr pr pers gjør at mye annet virker smått og kjipt. Nattbuss eller tog er definitivt ikke et alternativ, jeg er sliten og innser at for mye reisetid vil gi en sur og irritert mamma. Sånn sett burde jeg ta fri mens Lærlingen var i barnehagen, og forsøkt å trene hver dag og booke inn litt massasje, fotsone etc her. Men kjenner jeg meg selv rett ender det opp med at jeg ikke får levert før sent, rydder litt og henter tidlig. Sist redigert av Balanse : 19-11-08 kl 12:30. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hjelp, jeg "må" på ferie - men hvor?Jeg gikk inn i tråden for å foreslå Egypt. Der er det godt og varmt nå for en forholdsvis rimelig penge. Nå ser jeg at du har tenkt samme tanken selv ...... go for it.
|
|
|
|
#25 |
|
Vaklende
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vaklende
|
Du kupper ikke, og alle diskusjoner er velkomne! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp, jeg "må" på ferie - men hvor?Turen var der den, men nå kostet den litt mer - 6190 eller hva det var. |
|
|
|
#28 |
|
Vaklende
|
Jepp, men avreise Gardermoen. Nydelig sted, da. Jeg har fått negative tilbakemeldinger på jobb også, det klusser til en del prosesser som har frist til jul og som jeg er ansvarlig for. Så nå diskuterer vi om jeg kan kjøre den løsningen som TBM foreslo eller om det blir problematisk/uetisk. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp, jeg "må" på ferie - men hvor?Her også var det masse billige turer fra Stavanger: |
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Fra Gardermoen? Det sto da visselig Stavanger i min rute |
|
|
|
#31 |
|
Vaklende
|
Jeg gjør helt sikkert noe feil, så snill du er som sjekker videre. Men det kom opp som Oslo, Gardermoen hos meg, med en utgrået nedtrekksliste på avreisested. Men det ligger mye bra der du lenket til. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får håpe det får ordnet seg med tur for dere. Naama Bay utenfor Sharm el Sheik er deilig på vinterstid. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vaklende
|
Sv: Hjelp, jeg "må" på ferie - men hvor?Veldig greit å vite, Elisabet, spesielt om badevannet. Jeg kjenner at det bør bli litt mer bading og sol snart. Men akkurat nå gleder jeg meg over snø, og planlegger aketur med kakao i ettermiddag! :hurra: |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg "må" på ferie - men hvor?Rødehavet er bare helt vidunderlig og bade i. Vi har ikke hatt med unger dit noen gang ennå, men det må de få oppleve. Det er bare helt fantastisk. Og at det har en jevn temperatur på rundt 25 grader er heller ikke og forakte. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| sløv turist; hjemmeferie; |
|
|