Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 23:44   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Millis, her.

LilleLeo: Jeg ler så jeg griner av pizzabollene dine!!! Dette har jeg ikke fått med meg før!!

Ellers er det jo utrolig mange morsomme bidrag her, takk for en god latter

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Sorry altså men jeg ler så jeg griner her!!

Siden denne tråden dukket opp igjen forleden, har jeg bare ventet på at noen skulle finne dem. Det slår ikke feil.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg viste bildene av pizzabollene til LilleLeo til min kjære, og fikk spørsmålet: "Hva er det!?".

Jeg klarer ikke å glemme den herlige dåpskaka jeg. Den kostet muligens noen tårer under selskapet, men har i ettertid kostet mange lattertårer vil jeg tro. Egentlig burde vi takke den såkalte konditoren. En god latter forlenger livet!

Trenger jeg å si at vi ikke brukte samme bakeri til Lillebror sin kake?

Forleden dag brøt jeg et prinsipp, og det var å gå innom nevnte bakeri for å kjøpe meg noe mat. Det gjorde vondt i hele kroppen, men det var så praktisk. Jeg tok en titt på kakene som lå der, og måtte bite meg selv i leppen for å ikke utbryte: "Å fytti helvete for noen støgge kaker!" Det var tragisk. Traaagisk. De var så stygge at jeg ikke hadde lyst å smake på dem en gang, og da er det gale.

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.