Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-08, 14:14   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

jeg ville heller ha kjøp en nano.

Jeg mistenker at pris kan være en faktor?

Shuffle er flott til trening, og har i grunnen et annet bruksområde enn de større iPodene. De er kule å se på. De kommer i kule gaveesker. De kan byttes. What's not to like?

Jeg hadde glatt kjøpt til alle sammen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 14:21   #22
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Siden man kan få gravering på den blir det dumt å gravere inn navnet hans med telefonnr.?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 14:36   #23
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Siden man kan få gravering på den blir det dumt å gravere inn navnet hans med telefonnr.?

Det hørtes jo egentlig ganske lurt ut

Jeg har på min råsa nano inngravert : Ikke for "navnet til min mann" Hender
For han stikker bestandig av med mine ting.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg mistenker at pris kan være en faktor?

Shuffle er flott til trening, og har i grunnen et annet bruksområde enn de større iPodene. De er kule å se på. De kommer i kule gaveesker. De kan byttes. What's not to like?

Jeg hadde glatt kjøpt til alle sammen.

så lagt tenkte jeg ikke en gang Men den gamle smale typen av nano er vel ikke å få tak i merer, og den nye tykke er svær

Gammel 16-11-08, 14:37   #24
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Tror jeg skal bestille den grønne til Christian til jul med navnet hans gravert på. Han er veldig glad i grønt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 14:38   #25
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Tror jeg skal bestille den grønne til Christian til jul med navnet hans gravert på. Han er veldig glad i grønt.

Jeg synnes det var en lekker farge . Håper han blir fornøyd

Gammel 16-11-08, 15:52   #26
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Men den gamle smale typen av nano er vel ikke å få tak i merer, og den nye tykke er svær

Apple selger alltid bare siste versjon av sine iPoder, så eneste mulighet til å få tak i en eldre versjon er å finne den i en butikk eller kjøpe den på nett fra andre leverandører. I butikken bruker de ikke falle noe særlig i pris når det kommer nye modeller – trolig fordi de fleste butikkene sjelden sitter på det helt store lageret. Man kan få eldre versjoner på Ebay og lignende, men da utgår i alle fall byttemulighetene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 15:54   #27
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Man kan få eldre versjoner på Ebay og lignende, men da utgår i alle fall byttemulighetene.

Sant nok

Gammel 16-11-08, 18:42   #28
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hvordan kan en nano være lettere å oppbevare enn en shuffle med belte klips?

Jeg fikk en kjempefin gravert rød shuffle i går av min mann, er allerede forelsket. Skal ha den når jeg trener. og siden ingen av boksene mine har lommer er det genialt med klipsen på den så kan jeg ha den i bukse linningen.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 22:40   #29
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Hvordan kan en nano være lettere å oppbevare enn en shuffle med belte klips?

Jeg fikk en kjempefin gravert rød shuffle i går av min mann, er allerede forelsket. Skal ha den når jeg trener. og siden ingen av boksene mine har lommer er det genialt med klipsen på den så kan jeg ha den i bukse linningen.

Finnes div belter å oldere til nano. Har en sånn strekk ting som jeg tar eks rundt armen, sitter bedre en shuffle i buksa\belte.
Har lånt svoger sin shuffle å den var bare iriterende i veien. Ramla av og sånt.
på steppmaskin er den ikke noe genial, mye bedre å ha den rundt armen da.

Sist redigert av Honda : 16-11-08 kl 22:47.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.