Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-08, 17:11   #981
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Det ble kyllingklubber.

Gammel 13-11-08, 17:28   #982
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Rester...

Gammel 13-11-08, 18:31   #983
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal ha pai med kylling, spinat, løk og paprika. Står i ovnen nå.

Adele er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 18:31   #984
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

I dag hadde vi ovnsstekte koteletter og grønnsaker

Gammel 13-11-08, 20:38   #985
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Fullkornspasta med tunfisk, løk, cherrytomater og avocado.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 20:48   #986
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stekt sei, med løk, poteter, grønnsaker og fullkornspasta.

Gammel 14-11-08, 00:04   #987
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Knekkebrød (alenemiddag). Egentlig vil jeg ha trøstefisk hver dag.

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Mannen min likte ikke denne herlige trøstefisken... Lurer på om jeg har gjort noe galt. Jeg liker jo alt selv, så jeg får vel ikke være med i middagsvurderinger.

Håper det gikk bedre i Iset-heimen.

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 14-11-08, 11:22   #988
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Vet ikke hva vi skal ha til middag i dag, men i morgen skal vi i hvert fall ha skikkelig hot Shiligryte.

Gammel 14-11-08, 11:26   #989
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shili.

Idag skal vi ha Focaccia-pizza. Og så kommer krystallklart hit i kveld og da blir det vel noe snadder også, tenker jeg.

Gammel 14-11-08, 11:28   #990
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Taco! Det er fredda!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 14-11-08, 11:45   #991
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leste plutselig; Hva skal dere ha på dere til middag idag? Og begynte å lure på om det er vanlig å kle seg om til middag rundt omkring i de private hjem…

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 14-11-08, 11:50   #992
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Tacokveld.
Masse avokado liggende.
Skal prøve Mim sin ostesaus med tomat i dag.

Gammel 14-11-08, 13:01   #993
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Shili.

Idag skal vi ha Focaccia-pizza. Og så kommer krystallklart hit i kveld og da blir det vel noe snadder også, tenker jeg.

Focaccia-pizza? -hva er det?

Her blir det nok taco.

Gammel 14-11-08, 13:01   #994
Fru T
Nybegynner

Fru T sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fru T har et hav av muligheter foran seg
Standard

Idag blir det Toro Kremet Blomkål og Brokkoli suppe, men blomkål og brokkoli i + rundstykker.

Gammel 14-11-08, 13:11   #995
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lavendely, her.

Focaccia-pizza? -hva er det?

Det er pizza med focaccia i stedetfor vanlig pizzabunn, rett og slett.
Det var Dani her inne som satte meg på idéen, da hun hadde kjøpt en NÅ focaccia-deig som hun rullet ut og la pizzafyll på. Jeg håper det blir godt, for jeg liker virkelig ikke den vanlige NÅ pizzadeigen.

Gammel 14-11-08, 13:53   #996
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Ja, hvordan gikk det med trøstefisken, Iset?

Gammel 14-11-08, 13:55   #997
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Standard

Skal forresten ha svensk, gul fiskesuppe i dag. Håper det blir godt

Gammel 14-11-08, 14:03   #998
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Ja, hvordan gikk det med trøstefisken, Iset?

Jeg gjorde den utilgivelige tabben at jeg fortalte mannen over telefon hva vi skulle ha til middag, og han begynte å syte. "Buhu, jeg vil ha biff i dag, kan vi ikke ha det". Så da ble det biff, jeg ga etter! Trøstefisken skal derimot på bordet til uka, samme hva han sier, så da får du referat etterpå.

Gammel 14-11-08, 14:25   #999
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal ha date mens ungene sover, og skal ha spareribs med ovnsbakte poteter, mais og grillet ananas. :sikle:

Gammel 14-11-08, 17:25   #1000
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg gjorde den utilgivelige tabben at jeg fortalte mannen over telefon hva vi skulle ha til middag, og han begynte å syte. "Buhu, jeg vil ha biff i dag, kan vi ikke ha det". Så da ble det biff, jeg ga etter! Trøstefisken skal derimot på bordet til uka, samme hva han sier, så da får du referat etterpå.

Flott, flott.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.