Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Blir du julestressa?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-08, 00:27   #40
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Jeg kan ikke for mitt bare liv komme på en eneste ting å stresse med i forbindelse med jula. Ennå. på Elinblu.

Huskeliste til meg selv:
- julerent gjør man så godt man kan, og ellers er det jo mørkt stort sett hele jula?
- adventskalender kan være godt nok selv om pappaen ikke klarer å gjøre klar alle 24 til 1.desember men tar det litt etter litt (allerede der økte visst pulsen litt, gitt)
- skal vi se, jeg har jo kjøpt en av julegavene allerede
- Ikea har allerede begynt å selge pepperkakedeig, så kakebakingen er 50% i boks

Jeg velger å fortrenge at jeg enda ikke er helt sikker på hvor vi skal være i jula, samt at Lærlingens fryktede bursdag er rett før jul. Ingenting gir så juleklart hus som 12 stk 4 åringer dagen før dagen(e).

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.