|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Ikke sjans om jeg skal se den. *fordomsfull*
![]() |
#62 |
Passiv
|
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?
Du går ikke glipp av noe med mindre du har en forkjærlighet for amerikansk søtsuppe uten substans og digger gammel musikk og glorete kostymer. Huff, den var grusom. |
![]() |
![]() |
#63 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Svigermor og jeg så den sammen på kino. Jeg syntes den var morsom og det gjorde svigermor og. Den er ren underholdning, intet mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Peppy!
|
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Jeg er målløs. Vi så den i går, og jeg måtte støtt og stadig gjemme meg bak en pute. Det var rett og slett flaut å se på Donna and the Dynamoes. Meryl Streep var 20 år for gammel for rollen. Alle var så glade og ukompliserte, ingen brydde seg om DNA-testing, og alt var så ... søtt. Men nå må det vel sies at jeg alltid har hatt problemer med folk som bryter ut i umotivert sang. Filmen var så krampekoselig at det gjorde vondt. Det beste med filmen var at min mann og jeg fikk oss en god og lang latterkrampe da vi hørte at den fantes i sing along-utgave på kino. Jeg kan vanskelig forestille meg en mer forvirrende opplevelse enn å kjøpe kinobillett til Mamma Mia, og underveis i filmen oppleve at publikum bryter ut i heftig sang. Det er hva jeg vil kalle en twilight zone-opplevelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Mamma Mia - hva synes du?
O store skrekkscenario.
![]() |
#67 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Jeg fikk DVD-en i posten fra bokklubben i går.
![]() |
#73 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Ja, det sto noe om 2*. november på bokklubben.no, men den kom nå i går. Stilton brødposen jeg bestilte 12. oktober med 3-10 dagers levering er derimot ikke kommet. Tror de plages litt for tida.
![]() |
#74 |
Snikende tiger
|
![]() |
#75 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Jeg elsket den! Er i utgangspunktet ikke særlig begeistret for musikaler og hadde lave forventninger, men denne slo an, har kjøpt den på DVD.
![]() |
|
|