Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mamma Mia - hva synes du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-08, 21:04   #61
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mamma Mia - hva synes du?

Ikke sjans om jeg skal se den. *fordomsfull*

Gammel 09-11-08, 21:05   #62
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Ikke sjans om jeg skal se den. *fordomsfull*

Du går ikke glipp av noe med mindre du har en forkjærlighet for amerikansk søtsuppe uten substans og digger gammel musikk og glorete kostymer. Huff, den var grusom.

Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 21:41   #63
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Svigermor og jeg så den sammen på kino. Jeg syntes den var morsom og det gjorde svigermor og. Den er ren underholdning, intet mer.

Og så lo jeg litt av damene på raden bak meg som hadde med seg en vinflaske og plastkopper.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 10:42   #64
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er målløs. Vi så den i går, og jeg måtte støtt og stadig gjemme meg bak en pute. Det var rett og slett flaut å se på Donna and the Dynamoes. Meryl Streep var 20 år for gammel for rollen. Alle var så glade og ukompliserte, ingen brydde seg om DNA-testing, og alt var så ... søtt. Men nå må det vel sies at jeg alltid har hatt problemer med folk som bryter ut i umotivert sang. Filmen var så krampekoselig at det gjorde vondt. Det beste med filmen var at min mann og jeg fikk oss en god og lang latterkrampe da vi hørte at den fantes i sing along-utgave på kino. Jeg kan vanskelig forestille meg en mer forvirrende opplevelse enn å kjøpe kinobillett til Mamma Mia, og underveis i filmen oppleve at publikum bryter ut i heftig sang. Det er hva jeg vil kalle en twilight zone-opplevelse.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 11:25   #65
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg simpelthen elsker syngesanger og synes Monsoon er rar.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:12   #66
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mamma Mia - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg kan vanskelig forestille meg en mer forvirrende opplevelse enn å kjøpe kinobillett til Mamma Mia, og underveis i filmen oppleve at publikum bryter ut i heftig sang. Det er hva jeg vil kalle en twilight zone-opplevelse.

O store skrekkscenario.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:40   #67
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Til å begynne med var jeg utrolig flau på skuesplillernes vegne, men på et eller annet tidspunkt klarte jeg å la det slippe og nyte det hele som en festlig, Bollywoodlignende affære. Særlig den scenen med mennene i snorkleutstyr som sang på den brygga var helt Bollywoodsk - kostelig! Og Meryl Streep imponerte med å være utrolig spretten og i god form. Men jeg synes jo ikke filmen var spesielt god - bare morsom og litt komisk. Og så tenkte jeg at skuelspillerne måtte ha hatt det uhorvelig morsomt mens de holdt på. Og så er det veldig vakkert på Skopelos.

Helt enig.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 22:28   #68
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mental twin-Monsoon.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 22:31   #69
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syngende mennesker. På kino.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 23:08   #70
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal se den i morgen, gleder med sååååååååå.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 23:10   #71
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk DVD-en i posten fra bokklubben i går. :måtte bruke opp gavekort:

Gammel 12-11-08, 23:24   #72
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg fikk DVD-en i posten fra bokklubben i går. :måtte bruke opp gavekort:

Jammen, den skal jo ikke ut før om to uker???

Gammel 12-11-08, 23:30   #73
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Jammen, den skal jo ikke ut før om to uker???

Ja, det sto noe om 2*. november på bokklubben.no, men den kom nå i går. Stilton brødposen jeg bestilte 12. oktober med 3-10 dagers levering er derimot ikke kommet. Tror de plages litt for tida.

Gammel 12-11-08, 23:32   #74
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Ja, det sto noe om 2*. november på bokklubben.no, men den kom nå i går. Stilton brødposen jeg bestilte 12. oktober med 3-10 dagers levering er derimot ikke kommet. Tror de plages litt for tida.

Jeg har bestilt noe fra dem til julekalenderen til Tigerungen, men da tror jeg ringer og hører med dem i morgen.

Gammel 12-11-08, 23:34   #75
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Jeg elsket den! Er i utgangspunktet ikke særlig begeistret for musikaler og hadde lave forventninger, men denne slo an, har kjøpt den på DVD.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.