|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!
Det kan du, men hvis du er som meg: liker du godt å vaske fuger? Jeg HATER det, så jeg ville personlig aldri hatt fliser på en arbeidsflate. Nok med baderomsgulv..
|
|
|
#42 |
|
Pauset
|
Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!Men hva tror du.. nå er hele kjøkkenet straks hvitt, jeg har byttet tilbake til de svarte knottene på dørene. Jeg vurderer svart benkeplater og tenker kjøpe svart komfyr over jul...Og kjøleskap osv etterhvert.. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Salt in the rainbow
|
Ja!
|
|
|
#44 |
|
Pauset
|
Ja det jeg tenkte. Tenker legge meg på en klassisk men stilren stil. Dvs ikke mye dill. Er bare ikke vits å prøve å få denne leiligheten minimalistisk type "flater uten lister" osv.. her er det for mye dill. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Salt in the rainbow
|
Nei, det er nok ikke rette leiligheten for ren minimalisme.. Drar du inn noen få lilla elementer også, så henger det jo supert sammen!
|
|
|
#46 |
|
Pauset
|
Ja jeg tenkte ønske meg noe alessigreier til jul.. salt og pepper feks. Lilla. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!SAmbo har klart å bytte selv, så nei - jeg tror ikke det er så vanskelig å bytte. Du må ha god stikksag, og så må du skjære fra undersiden for at det ikke skal flise seg opp. |
|
|
|
#48 |
|
Salt in the rainbow
|
:msn:
|
|
|
#49 |
|
Pauset
|
Ok.. pappa fikser det nok da. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!Får vi se mere bilder underveis ?
|
![]() |
|
|