Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-08, 23:23   #161
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Og enda et tips Majsa: Dersom du skal ha skuffer i øya, må du ha to skap som står rygg mot rygg, for om du kun har én dyp skuffeseksjon laget til øy, kan den velte når du drar ut skuffen.

Sant nok det du sier, mtp på tyngde og merker i gulvet. Må bare finne ordenlige gummihjul som ikke lager merker. Kan jo evt ha en gjennomsiktig plate under der den står når den ikke er rullet bort.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 16-10-08, 21:33   #162
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpte 2 av disse stolene og et sånt bord bare 60X60 cm + et glasskap i samme serie som bordet.Skapet var det ikke bilde av på nettet,dessverre.Alt fra Slettevoll.
Skal ha det i en stor krok i stua(kosekrok)
Brunfargen på fletteverket er mye mørkere på mine stoler.Like mørkt som på bordet og skapet.
Stolene og bordet får jeg allerede i morgen,men skapet hadde de ikke på lager,men det får de om ca.3 uker.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg canterville_stol.jpg (18,5 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg Silencio_sofabord.jpg (12,8 KB, 3 visninger)
nikki er ikke aktiv  
Gammel 17-10-08, 19:31   #163
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har endelig vi endelig funnet det perfekte skapet til stua! Det kom idag og passet perfekt. Merket er Nordal.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-10-08, 20:40   #164
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nå har endelig vi endelig funnet det perfekte skapet til stua! Det kom idag og passet perfekt. Merket er Nordal.

Det var fiint! Kan jeg spørre hva det koster?

Gammel 17-10-08, 20:49   #165
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det var fiint! Kan jeg spørre hva det koster?

Jada! Denne herligheten koster 7900,-. Akkurat nok til at jeg lukket øynene da jeg trakk kortet, men ikke nok til at jeg fikk pusteproblemer. Kjøpte det på Country Chic i Vibes gate på Majorstua.

Ellers:
Vitale mål:180 cm høyt x 90 cm bredt x 40 cm dypt

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-10-08, 21:28   #166
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har endelig fått byttet ut sofaen vår, har lett etter ny sofa i lange tider og endelig fant jeg en som var helt perfekt.

Stooor og god (ser liten ut på bildet i forhold til hva den egentlig er), alle 4 kan ligge veldig behagelig og glo på TV'en en fredagskveld.
Og når jeg kjøpte ny sofa måtte jeg jo selvsagt ha nytt teppe og. Ble et som er veldig likt det på bildet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sofa2.jpg (40,5 KB, 210 visninger)
-Pippi

Sist redigert av Robyn : 17-10-08 kl 22:14.
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 17-10-08, 21:30   #167
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Ser ingen sofa, jeg.

Ami er ikke aktiv  
Gammel 17-10-08, 22:12   #168
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Ikke? Hm, det kommer opp hos meg.

Får prøve på gamlemåten da...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sofa2.jpg (40,5 KB, 78 visninger)
-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 18-10-08, 14:03   #169
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den så deilig ut, Robyn! Hvorfra og hvor mye?

Molo er ikke aktiv  
Gammel 18-10-08, 17:15   #170
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Den så deilig ut, Robyn! Hvorfra og hvor mye?

Kjøpt på A-møbler, jeg vet nesten ikke om jeg tør si prisen...

Betalte 10.000 som jo er latterlig billig (satt ned 2-3000). Forventer ikke at den skal holde i årevis, men da kan jeg jo bytte den ut litt fortere enn jeg ellers ville hatt samvittighet til.

(Må være første gang jeg har falt pladask for noe som helst og fått sjokk av prisen fordi det er så billig. Pleier å være ganske dyr i drift... )

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 18-10-08, 20:09   #171
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefin sofa, Robyn! Noe sånt jeg er på utkikk etter. Men må nok vente til januarsalg med å kjøpe det, tenker jeg.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 22-10-08, 20:13   #172
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Ikke? Hm, det kommer opp hos meg.

Får prøve på gamlemåten da...

Kjempefin sofa Robyn. Og teppe. Tror jeg må stikke bortom en tur å se.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 06-11-08, 23:23   #173
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Har vært en tur på Ikea i dag!

Sort skjerm og børstet stål gulvlampefot.

Også noen fine kjøkkenglass med lyst blått mønster på, med bl.a. elefanter. Billige glass som knerten kan knuse uten at mor går bananas!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 07-11-08, 11:32   #174
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Endelig min

Jålebeinet er aktiv nå  
Gammel 07-11-08, 11:45   #175
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Ami er ikke aktiv  
Gammel 07-11-08, 13:58   #176
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Oj, den var.. eh... spesiell?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 07-11-08, 14:53   #177
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har kjøpt denne lampen til å ha over spisebordet.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 07-11-08, 15:08   #178
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oi, den var tøff. Gir den godt lys? Vi gjør lekser ved spisebordet, egner den seg som dette synes du?

Hvordan er takfestet?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi har kjøpt denne lampen til å ha over spisebordet.

Gammel 07-11-08, 15:19   #179
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Oi, den var tøff. Gir den godt lys? Vi gjør lekser ved spisebordet, egner den seg som dette synes du?

Hvordan er takfestet?

Vi har ikke fått hengt den opp enda så vet ikke hvordan feste er. Men den lyste godt i butikken i hvertfall og man kan heve og senke den.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 07-11-08, 19:34   #180
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Vi har kjøpt lampen som er vist som| nr 10 på side 50 i katalogen til House doctor http://co3dk.ipapercms.dk/HouseDoctor/EVERYDAY2008/.

Utover det har jeg bare handlet møbler på bruktsalg det siste året .

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.