Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Bearnaisesaus på tube

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-08, 03:45   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bearnaisesaus på tube

Det kom samboer hjem med. Jeg har ikke noe problem med halvfabrikata, og kan gjerne bruke Toro til bearnaisesaus, men ferdigsaus på tube, der går grensen Den skal ut av mitt kjøleskap, jeg blir kvalm bare jeg ser på den. Flasken er gjennomsiktig og det ser ut som gørr/snørr.

Sist redigert av Koma : 06-11-08 kl 14:23.
Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 05:46   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bernaisesus på tube

Så det var noen som kjøpre den altså...

Pussig produkt

Gammel 06-11-08, 08:48   #3
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sammbo hadde og kjøpt den!

Smakte på den, og den visuelle beskrivelsen i HI er igrunnen dekkende for smaken og.....

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:09   #4
Left
Passiv

Standard

Den kom i hus her også, men det er virkelig ikke spiselig. Den var grusom, og smakte stort sett bare eddik. FYSJ!

Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:22   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Har sett reklamen, og den ser rett og slett heslig ut!

Gammel 06-11-08, 09:24   #6
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:25   #7
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte ferdigsaus for første gang i går, ikke tubesausen, men ferdig hollandaise på pose. Laget fisk og grønnsaker i foliepakker; biter av torsk og laks, gulrot, succhini, paprika, purre, hvitløk, chili, basilikum, limejuice, safran og litt søt chilisaus. Så klippet jeg et bittelite hull i hjørnet på sausposen og sprøytet litt hollandaise over, kanskje en ss i hver "pakke". Det ble riktig så godt.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:32   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett de der i butikkene og tenker -spaghettisaus på flaske??

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:35   #9
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Den kom i hus her også, men det er virkelig ikke spiselig. Den var grusom, og smakte stort sett bare eddik. FYSJ!

Gammel 06-11-08, 09:51   #10
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Dette er imidlertid noe for zol, som vil ha jonas-pizza.

Gammel 06-11-08, 09:55   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jonaspizza var legendarisk ja. Bruker de tube?? Jeg minnes noe med salat på toppen?

Gammel 06-11-08, 09:56   #12
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jonaspizza var legendarisk ja. Bruker de tube?? Jeg minnes noe med salat på toppen?

Kinakål på toppen, men ikke tubesaus nei....

Gammel 06-11-08, 09:58   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Der går til og med grensen for meg. Lager ikke bernaisuas fra bunnen av, men toro går bra.

Gammel 06-11-08, 09:58   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Eller blander jeg det med noe annet nå?

Gammel 06-11-08, 09:59   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Kinakål på toppen, men ikke tubesaus nei....

Dah husket jeg rett da. :har studert i Tromsø:

Gammel 06-11-08, 09:59   #16
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Eller blander jeg det med noe annet nå?

Nei, på Yonas har de en pizza med kinakål og bernaisesaus på toppen, det er tacopizzaen deres.

Gammel 06-11-08, 10:02   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Nei, på Yonas har de en pizza med kinakål og bernaisesaus på toppen, det er tacopizzaen deres.

Heter den ikke Takopizza og har ikke noe med taco å gjøre? Minnes det fra en annen tråd. Jeg aner ikke, har aldri smakt den, de har ikke sånt her.

Er det den der "Rett på maten"-sausen? Jeg kan også bruke bearnaise fra pose (tørrvare) men der går grensen altså! Mannen, som er mat-nazi, hadde myrdet meg om jeg kjøpte noe sånt.

Gammel 06-11-08, 10:03   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Yonas! Og de bruker nok ikke posesaus på pepperbiffpizzaen sin

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 10:35   #19
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Heter den ikke Takopizza og har ikke noe med taco å gjøre? Minnes det fra en annen tråd. Jeg aner ikke, har aldri smakt den, de har ikke sånt her.

Er det den der "Rett på maten"-sausen? Jeg kan også bruke bearnaise fra pose (tørrvare) men der går grensen altså! Mannen, som er mat-nazi, hadde myrdet meg om jeg kjøpte noe sånt.

Jo, atte, den heter der vel det, men jeg klarer bare ikke å skrive det. Den er uansett veldig god. Og når jeg tenker etter så er det vel ikke bernaise på den, men en annen saus. *altfor lenge siden jeg har vært på yonas*

Det er en annen med bernaisesaus.

Gammel 06-11-08, 10:38   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bearnaisesaus på tube

Jeg skjønner deg godt, det ser jo litt fjernt ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.