Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Burde vi ta hensyn til naboen her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-08, 21:20   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Hva i all verden skal du med en katt?

Min tanke også. Ønsker du å snuble i noe hele tiden, kan du alltids knyte bena sammen med et hoppetau.

Jeg har aldri helt skjønt hva folk vil med dyr som åpenbart liker å være alene, forakter mennesker og ikke liker kos. Ikke lojale, snille eller sosiale. Merkelig dyr å dra inn i flokken.

Hunder, derimot! Eller menn!

Gammel 04-11-08, 21:28   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har aldri helt skjønt hva folk vil med dyr som åpenbart liker å være alene, forakter mennesker og ikke liker kos. Ikke lojale, snille eller sosiale. Merkelig dyr å dra inn i flokken.

Jeg lurer også på hva slags katter Mim har vært borti. Vår trofaste gamle huskatt som ble 16 år gammel var akkurat det motsatte av alt dette. Jeg skulle gjerne hatt en katt om ikke noen i familien var allergiske.

(Hunder derimot, ser ikke jeg helt vitsen med).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:37   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vokst opp med praktfulle og sosiale katter, og siden det var på landet og på 70- og 80-tallet så har jeg aldri tenkt over at det var til plage. Det er noen katter i nabolaget her nå, og de er innom i blant, men det plager meg ikke.

De gneldrende nabobikkjene, derimot!

Gammel 04-11-08, 21:45   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hva slags katter er det du har vært borti, Mim? Om noen i det hele tatt?

Katter som elsker å ligge i fanget og bli strøket på, som smyger seg rundt bena på deg eller som springer etter deg og vil leke. Det kaller jeg absolutt å være kosen, snill og sosial.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg lurer også på hva slags katter Mim har vært borti. Vår trofaste gamle huskatt som ble 16 år gammel var akkurat det motsatte av alt dette. Jeg skulle gjerne hatt en katt om ikke noen i familien var allergiske.

(Hunder derimot, ser ikke jeg helt vitsen med).

Jeg ser at det ikke er bare jeg som syntes det var en underlig uttalelse ...

Gammel 04-11-08, 21:43   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har aldri helt skjønt hva folk vil med dyr som åpenbart liker å være alene, forakter mennesker og ikke liker kos. Ikke lojale, snille eller sosiale.

[digresjon] Mim har åpenbart aldri møtt Leon og Odin.
Jeg har aldri før - eller siden! - vært borti katter som løp mot døra for å hilse på hver gang det kom folk.
Begge kattene, som alle mine katter har vært, var sosiale, kosete og trivelige.
En katt blir i stor grad det du gjør den til ... [/digresjon]

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.