|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?Det ElinM, Polyanna, Kasia, Esme, Irma, Lille Ru og muligens flere sa.
![]() |
#63 |
frakoblet
|
![]() Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?
For å sette det litt på spissen - de som har så sterke allergier at de blir syke av at andre i nabolaget har katter som ikke er på deres eiendom bør kanskje vurdere å flytte et sted hvor man ikke har naboene så tett på? Om man har et sterkt ønske om å ha katt syns jeg ikke en nabo skal være med på å bestemme det så lenge det går an å hindre katten i å komme i kontakt med naboen. Innekatter plager ingen naboer, og Myrsnipa sa jo at nabobarna ikke leker med hennes barn.
![]() |
#64 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så da fortjener katta juling? Det er løsningen, lizzom.
![]() |
#65 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?Jeg ville tatt en prat med naboen.
![]() |
#66 |
Ser lyst på livet
|
Ikke juling. Men levere den til skadedyrkontrollen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
superbruker
|
Det kan være greit å vite.
![]() |
#68 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Da hadde skadedyrkontrollen blitt glad. Dessuten var det her snakk om å gi den en behandling den sent ville glemme.
![]() |
#69 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?Jeg hadde tatt hensyn til naboen. Kattene har man ikke kontroll på da de drar dit de vil og aller helst over til nærmeste nabo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
X First Lady
Her vi bor tett i tett med eneboliger så har flere skaffet seg katt til andre naboers misnøye. Kattene drar med seg døde mus/fugler inn i andres hage og roter i bed. Bor man tett så bør man ta hensyn til naboen synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?Vi bor i tettbygd strøk, er ikke allergiske. Men katta til naboen som jeg finner overalt innomhus plager vetet av meg. En annen nabo hadde funnet katta på soverommet etter hun hadde vært på helgetur... Skal ikke mer til enn at man lufter ut hjemme, så springer den fordømte katta inn.
![]() |
#73 |
Unik
|
![]() Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?Me bur godt ute på landet. Ikkje naboer så innmari nærmt. Men allikevel så har me ein to-tre katter som trakker rundt her og tisser og bæsjer overalt. Eg synes ikkje noko om det. Eg har tre unger som leiker overalt her ute og når ein må gå å rense ei 2 mål stor tomt kvar dag før ein kan senda ungane ut, så skjønner vel ein del at me ikkje er så overbegeistra for katter.
![]() |
#74 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
mm... for å ikke glemme den ubrukelige sandkassen..
![]() |
#75 |
Unik
|
![]() Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?Me har sandkasse med lokk. Men når kattane strør rundt seg overalt ellers, så hjelper det igrunn ikkje stort.
![]() |
#76 |
prøver å være tål***ig
|
samme her!
![]() |
#77 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?.....................
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 14-07-09 kl 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Teller ned
![]() Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?Moderat allergisk kan fort bli veldig allergisk. :erfaren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
This is normal!
|
![]() Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?Signerer ElinM helhjertet + denne:
Vi liker ikke katter men har tre stykker som henger rundt huset vårt, tisser på lufteventiler osv. Det er utrolig irriterende å bli plaget fordi andre synes katter er fine dyr som må få løpe rundt som de vil. Har man dyr, må man sørge for at de ikke er til sjenanse for andre. Punktum.
Hvis hun er hyperallergisk er det ikke så rart om hun dramatiserer, for det må da være et kjempeproblem i hverdagen. Så lenge du ikke vet, får du ta hensyn til det hun sier, synes jeg.
![]() |
![]() |
#80 |
Bedreviter
|
Det sto vel at middelet hjelper for rundt 97 %. Da kan man vel ganske sikkert regne med at det er den hyperallergiske delen av befolkningen det ikke hjelper mot. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|