Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du hangup på noen ord?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 13:20   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du hangup på noen ord?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det er mye mulig. Jeg har en lei tendens til å skifte tema med ordet "ellers". F.eks. etter en avhandling om Leos krypetrening, kan jeg fortsette med "Ellers skal vi ha laks til middag".

Sånn á propos jordbær, liksom ...

Gammel 03-11-08, 13:56   #2
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Sånn á propos jordbær, liksom ...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 14:11   #3
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

akkurat nå sier jeg..

" ja, neida så.. sånn er det! " Eller bare " sånn er det" Gjerne etterfulgt av en litt lengre pinlig stillhet seff. ( ja, den også.. Seff.. )

Jeg sier også mye "jah" og " i know"

Gammel 03-11-08, 18:24   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

akkurat nå sier jeg..

" ja, neida så.. sånn er det! " Eller bare " sånn er det" Gjerne etterfulgt av en litt lengre pinlig stillhet seff. ( ja, den også.. Seff.. )

Jeg sier også mye "jah" og " i know"

Åååå jeg trodde ikke jeg hadde noen for øyeblikket, men jeg også sier "sånn er det" alt for ofte. Jeg kunne bitt av meg tunga innimellom, når jeg ser at mottaker rister litt på hodet sånn helt usynlig og tenker "er du opphengt eller..."

Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 18:27   #5
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Jeg har ikke hangup i den forstand at jeg bruker det mye i dagligtale. Men jeg har en tendens til å bli værende ved ett ord, smake på det og tenke masse på det. Som f.eks hepatosplenomegali

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.