Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Loppisfunn!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-08, 22:27   #11
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg glemte visst å fortelle at jeg prioriterte den på Slemdal. Der ble det hjørneskap fra 50-tallet ca, leker til ungene, lokket til to osteklokker (jeg skal bruke de oppå sølv- eller glassfat med stett), en gammel kakeboks, en liten ause og en del leker til ungene. Hørneskapet står i garasjen. Jeg har pusset det ned og grunnet det. Det skal ende opp med fargen isvann.

Den gamle sjenken er nå ferdig malt og patinert. Tilsammen syv strøk har den fått... og pussing mellom strøkene. Det siste strøket ble gnidd inn med en våt klut.

Jeg var på loppis i Sverige for et par uker siden (anbefales!). Der kjøpte jeg en gammel trestige til å ha under et epletre i hagen (den er som en kjøkkenstige), en kiste, et gammelt toalettbord (det har jeg lyst til å bruke som baderomsmøbel på gjestetoalettet), to speil, to serveringsfat, en utrolig koselig gammel sausmugge og diverse andre småting.

Så var jeg på Nordstrand sist helg. Der fikk jeg tak i en nydelig gammel hvit skuvseng til datteren min. Nydelig var den! Den har fått ny madrass og skal tas i bruk i dag eller i morgen.

Her er bilder av noen av mine loppisfunn:

Skjenk som jeg har pusset opp (den skal få nye knotter)

Hjørneskap som jeg er i gang med å pusse opp

Tallerkenhylle som jeg har malt (alt innhold bortsett fra det største fatet og skjeen er loppisfunn)

Her er skuvsenga med mellomsøster på første prøvetur i den (hun er ikke loppisfunn men hjemmelaget ):

Vedlagte bilder
Filtype: jpg skuvseng.jpg (20,1 KB, 49 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.