Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-08, 13:49   #741
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jeg har fått meg ny veske:

Gammel 31-10-08, 20:50   #742
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ble bestilt en Bavac lue til meg i dag. Har fått med ny jakke/bukse til vinterbruk, og ville ha noe som matchet:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 01-11-08, 08:01   #743
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Bukse :

Gammel 01-11-08, 09:11   #744
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Lekker bukse, Salt. Hvor har du kjøpt den?

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 01-11-08, 09:33   #745
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Lekker bukse, Salt. Hvor har du kjøpt den?

Monsoon. Det har de jo ikke i Norge da, men de har nettbutikk.. Går helt opp til str. 50.

Gammel 01-11-08, 09:48   #746
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Er det stretch?

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 01-11-08, 09:57   #747
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Denne i samme farge som på bildet

Gammel 01-11-08, 10:23   #748
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Er det stretch?

:drar i buksa:
Ja, noe. Hvilken str. er du? Den jeg kjøpte er blitt ørlite for stor, så kanskje du vil kjøpe den av meg, evt? Den er størrelse 50...

Gammel 01-11-08, 11:20   #749
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salt: åh, fiin! Kan du se på lappen hva "noe" stretch er?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-11-08, 14:31   #750
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Salt: åh, fiin! Kan du se på lappen hva "noe" stretch er?

Det eneste som står er:

65 % polyester
21 % viskose
11 % lin
3 % elastan

Gammel 01-11-08, 16:32   #751
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Denne i samme farge som på bildet

Jeg kjøpte min i sort i går.

Gammel 01-11-08, 17:35   #752
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fin dunjakke! Jeg kjøpte en ikke ulik i fjor, og den skal selvsagt brukes nå også. Kommer ikke til å bytte ut denne før den er utslitt; superdeilig!

(Min er svart, da.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 01-11-08, 17:48   #753
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Det blir for stort, jeg har kommet meg ned i str. 46.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 01-11-08, 17:56   #754
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Så fin dunjakke! Jeg kjøpte en ikke ulik i fjor, og den skal selvsagt brukes nå også. Kommer ikke til å bytte ut denne før den er utslitt; superdeilig!

(Min er svart, da.

Denne var også fin. Hvor er den fra?

Gammel 01-11-08, 18:32   #755
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bukse og genser på La Redoute..
Aldri kjøpt bukse der før, så det blir spennende.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-11-08, 21:34   #756
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Den genseren såg fin ut guniss. Hmm.
Men kvar ligg den genseren hen?, finn den ikkje eg.

Sist redigert av Zip : 01-11-08 kl 21:39.
Zip er ikke aktiv  
Gammel 01-11-08, 22:15   #757
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Den genseren såg fin ut guniss. Hmm.
Men kvar ligg den genseren hen?, finn den ikkje eg.

Under "outlet" mener jeg det var? Og gensere.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-11-08, 22:24   #758
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Under "outlet" mener jeg det var? Og gensere.

Fant den. Takk.

Gammel 02-11-08, 09:40   #759
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En stund siden jeg har vært innom denne tråden. Som dere shopper! Jeg har handlet litt i det siste jeg også, men hovedsaklig fra HM. Trengte litt billige og greie cardigans. HAndlet de i butikken og finner dem ikke på nett, men det er 2 stk. i omslagsmodell (grå og sort), en deilig grå i ullblanding, samt en tynn sort genser i ullblanding som jeg bruker til litt finere.

*bor i cardigans om vinteren*

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 02-11-08, 15:09   #760
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg slo til da jeg fant denne überlekre sorte skinnveska fra svenske Rika på et lagersalg i Oslo. Den kostet penger, men jeg fikk den over 5000 kroner billigere enn utsalgspris...

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.