Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lær meg å bli jålete!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 21:47   #41
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg å bli jålete!

Jeg skulle akkurat til å si at de aller fleste arbeidsplasser tillater jeans nå, men jeg ser at du har erfart det. Hvilken str er du sånn ca? Lee har noen fine bukser som ikke er helt smale i leggen men smale nok til å ha støvletter utenpå.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:49   #42
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker 42 i bukser, men har litt ekstra på mage og sidehåndtak Ikke spesielt mye midje på denne kroppen, og jeg har tung byste, noe som gjør at jeg heller ikke kler åletrange jeans, blir liksom pipestilker med ei tønne på toppen

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 09:17   #43
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Om du liker bootcut best kan du jo bruke ankelstøvletter?

Gammel 27-08-08, 19:35   #44
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ikke vært på støvlettjakt enda, men kommer jeg over de jeg så på tidligere, kjøper jeg nok dem..

Ellers: Jeg begynner faktisk å føle meg vel med litt penere antrekk enn tidligere. Ei på jobben lurte til og med på hvor mye jeg trente jo Så jeg har nok kjøpt figurvennlige klær, for å si det slik, og det hjelper på.

Jeg har mye å gå på, tro meg, men jeg kler meg hvertfall så jeg ikke føler meg som en dass, slik jeg ser ut når jeg har jobbet hjemme på gården. Håret er fortsatt godt plassert i flette, men jeg får prøve å finne ut hva jeg skal gjøre med det. Skal hvertfall kvitte meg med sommerstripene snart, men jeg liker jo liksom lengden nå, så jeg er veldig i tvil. Pannelugg kler jeg overhodet ikke, så det er uaktuelt..

Gammel 31-10-08, 23:37   #45
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Oppdatering:

Jeg har fått sveis Ikke mer hestehale eller klype, men håret løst, men ikke så veeeldig stylet da.. Men, trives nå med det

Men, jeg er fortsatt ikke så veldig mer "jålete", synes jeg selv da. Litt av problemet er nå at jeg ikke har tid til å shoppe Vi bor på et lite sted med hele to klesbutikker, og det er ikke mye å velge i. Var innom i dag på jakt etter skjørt, ettersom det er bestemt at vi damer på jobb skal bruke skjørt på fredager, men jeg finner jo ikke noe! Hvor finner jeg skjørt som gjemmer håndtakene på sidene?

Jeg trenger litt hjelp igjen Det blir nemlig mye cardigan med topp under og svart bukse, eller jeans og skjorte/bluse.. Men, jeg sliter også med å finne overdeler som ikke gjør bysten svæær. Tunikaer og topper skjært under bysten gjør den bare enda større...

Gammel 01-11-08, 08:51   #46
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Tunikaer med dyp v-hals! Så bruker du bare en singlet e.l. under. Da kan de være skåret under bysten uten at de blir meloner. :erfaren:

Og i tillegg kan jeg jo si at jeg akkurat har fått støvlettene mine fra DuoBoots, og det er de beste støvlettene jeg har hatt på føttene noen sinne! I går brukte jeg dem for første gang, og GIKK i 5 timer uten problemer!

Gammel 01-11-08, 08:58   #47
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat kjøpt meg disse, og de er UTROLIG flatterende når man har litt mage og sideflesk. Nå får man jo ikke disse i Norge, men du kan jo kanskje bestille på nett? Ellers så kan jeg kjøpe for deg og sende til deg når jeg kommer hjem til jul. Hvis det er interessant, vel og merke.

Gammel 01-11-08, 09:48   #48
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Aah, de var fine, Salt. Er de dyre? I andre farger også?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 09:57   #49
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du bør absolutt bruke v-hals og skjorter med litt åpning i halsen. Det er flatterende for stor byste.

Kan du ikke shoppe på nettbutikker da? Jeg kjøper nesten alle mine klær på HM, Ellos og La Redoute.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 10:32   #50
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Aah, de var fine, Salt. Er de dyre? I andre farger også?

Buksene? Eller toppene?

Gammel 01-11-08, 11:28   #51
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Takker!

Har ikke et klesplagg omtrent som ikke er v-skåret omtrent.. Høy hals, eller lav rund hals ser ikke ut, da ser bysten ut som den henger ved bukselinningen

Jeg prøver å finne bukser som er høye i livet, men synes det er så vanskelig! Har to bukser fra Lindex som er gode, en svart og et par jeans, men synes det er vanskelig å finne!

Salt: Buksene var kjempefine! Pris?
Men slik som den første tunikaen ville nok ikke vært så flatterende, tror sidehåndtakene hadde "bult" ut litt for mye

Gammel 01-11-08, 14:41   #52
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Buksene? Eller toppene?

Buksene.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 14:50   #53
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har litt av samme problemet som du har hatt - bor i jeans og hettejakker og klarer ikke å se at noe annet kan gå an.

Men det jeg syns funker best for meg nå: spørre i butikken om hjelp! Ser du bare har 2 butikker i nærheten, men det går kanskje an å dra på shopping en dag et annet sted? De plaggene jeg nå bruker som gjør at jeg ser "voksen" og "ordentlig" ut er kjøpt med god hjelp fra de som jobber i butikker. For meg er Lene V, Only og Vero Moda gode butikker, i tillegg til litt Hennes og Mauritz. (Men der får man jo ikke mye hjelp, da.)

Nå har det faktisk gått så langt at jeg bare bruker hettejakkene på "krisedager" - når alt annet er til vask. Jeg har til og med vært på skolen iført skjørt opptil flere ganger.

Gammel 01-11-08, 15:33   #54
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Salt: Buksene var kjempefine! Pris?
Men slik som den første tunikaen ville nok ikke vært så flatterende, tror sidehåndtakene hadde "bult" ut litt for mye

Buksene koster ca 700/750 kr.. Ikke veldig billig, men de har utrolig kvalitet. De har litt høyt liv, og de strammer ikke i livet.

Selv den første tunikaen kunne du brukt med disse buksene!

Gammel 01-11-08, 15:34   #55
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Buksene.

700/750 kr, ca.. Har ikke sett dem i andre farger, nei...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.