|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Lær meg å bli jålete!Jeg skulle akkurat til å si at de aller fleste arbeidsplasser tillater jeans nå, men jeg ser at du har erfart det. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Einsam
|
Sv: Lær meg å bli jålete!Jeg bruker 42 i bukser, men har litt ekstra på mage og sidehåndtak |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg å bli jålete!Om du liker bootcut best kan du jo bruke ankelstøvletter?
|
|
|
#44 |
|
Einsam
|
Sv: Lær meg å bli jålete!Har ikke vært på støvlettjakt enda, men kommer jeg over de jeg så på tidligere, kjøper jeg nok dem.. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Einsam
|
Sv: Lær meg å bli jålete!Oppdatering: |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lær meg å bli jålete!Tunikaer med dyp v-hals! Så bruker du bare en singlet e.l. under. Da kan de være skåret under bysten uten at de blir meloner. :erfaren:
|
|
|
#47 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lær meg å bli jålete!Jeg har akkurat kjøpt meg disse, og de er UTROLIG flatterende når man har litt mage og sideflesk.
|
|
|
#49 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lær meg å bli jålete!Du bør absolutt bruke v-hals og skjorter med litt åpning i halsen. Det er flatterende for stor byste.
|
|
|
#51 |
|
Einsam
|
Sv: Lær meg å bli jålete!Takker! |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg å bli jålete!Jeg har litt av samme problemet som du har hatt - bor i jeans og hettejakker og klarer ikke å se at noe annet kan gå an.
|
|
|
#54 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lær meg å bli jålete!
Buksene koster ca 700/750 kr.. Ikke veldig billig, men de har utrolig kvalitet. De har litt høyt liv, og de strammer ikke i livet.
|
![]() |
|
|