|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?
Jeg svarer naturligvis bare for meg selv, men for meg er det helt utenkelig å bli forelsket i ei jente. Aldri si aldri, vil noen sikkert si, meget mulig, men jeg tror virkelig ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() |
#4 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?Vi går vel alle gjennom faser i livet vårt der vi forandrer oss og utvikler oss som personer. Det må jo gjelde seksualiteten og kanskje legningen vår også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?Vi vil jo gjerne generalisere hvilken type gutter vi forelsker oss i også, for så å oppleve at vi forelsker oss i en type som slett ikke ligner på noen vi har vært forelsket i før. Jeg har alltid falt for de lange slanke, flinke til å danse, skikkelig gladguttene, og sitter i dag med en som hater å danse, som er ca 40 kilo overvektig, som ikke fins opptatt av klær, som ikke liker å svinge seg på byen, helt motsatt av det som har vært "normalt" for meg. Jeg forelsket meg i mennesket. Jeg bare undres om jeg hadde falt på samme måte om han hadde vist seg å være en dame også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Stoiker
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?Sønnen min hadde guttekjæreste fra han var fire til han var fem. Etter det hadde han jentekjæreste ei lita stund til han kom hjem og kunngjorde at han ikke ville være kjæreste med henne lengre fordi det var så ekkelt å kysse henne.
![]() |
|
|