|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Smaker du på alt? | |||
| Ja jeg smaker alltid på all mat |
|
38 | 35,85% |
| Ja hvis det ikke ser for ekkelt ut |
|
47 | 44,34% |
| Nei jeg holder meg til mat jeg liker/mat som ser innbydende ut |
|
16 | 15,09% |
| Nei jeg er kresen og liker ikke å prøve nye ting |
|
5 | 4,72% |
| Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Både mannen og jeg smaker på alt. Jeg vet jo ikke om det har noe å si mth til barna, men de er heller ikke redde for å smake på nye ting. I sommer spiste de både frosk (!) og snegler, og rakfisk spiser de også begge to. Men de er ikke så forsiktige av seg på andre måter heller (nye steder, nye mennesker) - kanskje det er en sammenheng? |
|
|
|
|
|
#48 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Ingen MÅ smake på noe som helst her i huset.
|
|
|
#50 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Jeg smaker på det meste, men ikke alt. Jeg oppmuntrer LilleVenn til å smake på nye ting, men tvinger/presser henne ikke. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Jeg smaker på alt, men spiser ikke nødvendigvis opp. Hade jeg fått servert lungemos eller blodpudding, skulle jeg nok for syns skyld tatt en bit, men for syns skyld også latt mesteparten ligge igjen på tallerknen.
|
|
|
#56 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Nei. Jeg smaker ikke på blodpuddig, snegler og annen litt småsær mat. Jeg krever heller ikke at barna skal smake på alt mulig rart, men når det er ting jeg vet at de liker eller har spist før, gjelder regelen om å smake. Det utvises dog skjønn her, det er sant. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Jeg smaker på det meste så lenge jeg tåler (er allergisk mot bl.a. skalldyr) og det ikke ser eller lukter alt for ekkelt.
|
|
|
#58 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?
Det har en helt konkret årsak. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
flisespikker
|
Unnskyld, men
|
|
|
#60 |
|
Tittel og tittel....
|
Hva som er så sært med blodpudding da? Og jeg skjønner ikke at du får fnatt av at noen ikke vil smake på reker, det er da akkurat det samme som at du ikke vil smake på blodpudding, snegler og annen småsær mat som du kaller det. Det som er sært for deg er jo ikke sikkert er så sært for andre og motsatt.
|
|
![]() |
|
|