|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg spiser enten to knekkebrød, to Rugsprø eller to hjemmebakte brødskiver. Pålegg varierer etter hva jeg har lyst på og hva vi har. Akkurat nå er det leverpostei som gjelder.
|
|
|
|
#43 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Omelett av 3 egg, 3 knekkebrød og 12 skiver agurk. Noen ganger vann, og noen ganger juice (eple eller grapefrukt) til.
|
|
|
#44 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva spiser du til frokost?
Jepp. Når den kokes på melk (og kokes lenge nok) synes jeg det er nok smak og fylde i den til at den ikke trenger smør eller sukker. (Særlig siden jeg har cottage cheese i, som jo dessuten inneholder litt salt.) Det er såklart en vanesak.
|
|
|
#46 |
|
Fornøyd
|
Sv: Hva spiser du til frokost?
Jeg også. Derfor spiser jeg omtrent hva som helst, avhengig av hva vi har- Brødskive, knekkebrød, frokostblanding, banan, scones, omelett, you name it.
|
|
|
#47 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Brødskive kastet på litt bringebærsyltetøy som inntas stående mens jeg smører matpakker. + kaffe med melk.
|
|
|
|
#48 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?[quote=Maxine;1260895]Omelett eller frokostpannekaker.
|
|
|
#49 |
|
Passiv
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Det varierer: |
|
|
|
#50 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Spiser ikke frokost.
|
|
![]() |
|
|