Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 22:00   #201
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

hadde nok blitt ødelagt i vask den der ja :glorie:

Gammel 27-10-08, 22:05   #202
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så først for meg tre utrolig dyktige sønner som svømte og tenkte, " det var da også noe å skryte over på t-skjorten..." :trøtt:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:13   #203
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... men tråden resulterte i at jeg bestilte en t-skjorte til mannen da...
Dog egenkomponert.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:15   #204
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nå er det mulig jeg virker utrolig snerpete her, men here it goes: Jeg hadde aldri i verden vist meg med min mann i en slik skjorte. Den er brautete, og jeg irriterer meg stadig over folk som på død og liv skal skryte av egen fertilitet. De fleste menn har duganes sædceller, og det er ikke egentlig en bragd. Ikke noe å skryte av, liksom. Men det er kleint overfor alle slitere. Det er macho på en lite sjarmerende måte.

Jeg kjenner i grunn jeg blir ganske provosert og bittelitt usikker.
På egne vegne og ikke mannens.
Jeg blir lett gravid og kan godt finne på å si: "Bare han rister boxer`n på meg, så vokser magen." eller noe i den duren.

Jeg mener overhodet ikke skryte om jeg sier noe sånt, men heller se på det med litt humor.
For meg er nemlig det ovennevnte et problem. Derfor skal jeg sterilisere meg neste mnd.

Hadde jeg kjøpt en slik t-skjorte til mannen, så hadde det ene og alene vært på gøy.
Som f.eks. da vi skulle til syden med våre 5 barn.
Man får nemlig mange blikk når man er unge og har så mange barn.
Og man får mange spørsmål. Dumme spørsmål.
Derfor ville det kun vært med litt humor jeg ville kjøpt en slik t-skjorte til min mann.
Ikke for å si: "HeHey, gutta hans kan virkelig svømme!" på ramme alvor ...

Presiserer at jeg ikke har lest hele diskusjonen.

Sist redigert av Avatar : 27-10-08 kl 23:00.
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:17   #205
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

For å presisere enda mer. Min mann ville aldri brukt den.
Han er nemlig for konservativ.

Gammel 27-10-08, 22:20   #206
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns ikke heller den var støtende, men ville aldri kjøpt den eller syntes det var kult om mannen min gikk med den. Harry/vulgært, som mange andre t-skjortetekster, men hvis man blir støtt av den syns jeg det er å være i overkant hårsår.

Det er vel i grunn dette jeg mener også.

Gammel 27-10-08, 22:22   #207
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Synes den er superharry!! Er det noe å skryte av egentlig? Det er jo ikke akkurat en bragd er det vel? Like dumt som venninnen min som skryter av å ha blitt gravid 2 ganger på 1. forsøk. Da tenker jeg bare "skal du ha kred for det mener du?" :surpomp:

Skryter hun, eller tar du det som skryt?

Gammel 27-10-08, 22:25   #208
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke det nødvendigvis er skryt å si at man har bltt gravid en, to eller sju ganger på første forsøk. Mulig noen kan oppfatte det sånn, men det kan jo rett og slett bare være en kjensgjerning, og må vel være lov å fortelle på lik linje med at man sliter med å bli gravid, at man har vunnet i lotto eller skal kjøpe ny leilighet.

Det er jammenmeg mange tær man skal være redd for å tråkke på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:38   #209
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg kjenner i grunn jeg blir ganske provosert og bittelitt provosert.
På egne vegne og ikke mannens.
Jeg blir lett gravid og kan godt finne på å si: "Bare han rister boxer`n på meg, så vokser magen." eller noe i den duren.

Jeg mener overhodet ikke skryte om jeg sier noe sånt, men heller se på det med litt humor.
For meg er nemlig det ovennevnte et problem. Derfor skal jeg sterilisere meg neste mnd.

Jeg tror heller ikke at folk nødvendigvis skryter ved å fortelle at de har lett for å bli gravide. Dersom man derimot har behov for å sprade rundt med en t-skjorte som fremhever at man har svømmedyktige sædceller (underforstått: Denna karen kan sakene sine gett!) så oppfatter jeg det som brautete, som vel er i familie med skryt.

Hvorvidt det er sutrete eller ei å bli støtt av det skal jeg ikke uttale meg om, men som sagt ville ikke jeg kjøpt en slik skjorte fordi jeg ikke ønsker å hovere om akkurat det temaet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:42   #210
Nå også i farger

Standard

Litt på siden, men jeg tror ikke svømmekonkurransen handler om at "erta, berta, jeg har barn", men heller myten om at menn med sterke svømmere er mer menn enn andre. Ugg ugg. :slår på brystet:

Jeg tolker den overhodet ikke slik. Jeg syns den er morsom, på en teit måte.
Mulig jeg tolker helt anderledes fordi vi har mange barn.
Eller så har jeg bare utrolig teit humor.

Jeg syns t-skjorta til Divine var kjempemorsom også, og jeg sliter med at jeg ikke klarer legge på meg.
Kunne ikke falle meg inn å bli fornærmet.

Gammel 27-10-08, 22:48   #211
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg tolker den overhodet ikke slik. Jeg syns den er morsom, på en teit måte.
Mulig jeg tolker helt anderledes fordi vi har mange barn.
Eller så har jeg bare utrolig teit humor.

Jeg syns t-skjorta til Divine var kjempemorsom også, og jeg sliter med at jeg ikke klarer legge på meg.
Kunne ikke falle meg inn å bli fornærmet.

Jeg synes egentlig ikke det er så interessant hvorvidt man selv blir fornærmet eller støtt. Jeg tar heller stilling til hva jeg ønsker å sende av signaler selv. JEG ville jo ikke blitt støtt av en slik t-skjorte personlig, det er ikke et problem vi har slitt med. Men jeg kjenner jo mennesker som har opplevd all verdens sorger av slike grunner, og vet da at ugg-ugg-utsagn kan være forferdelig provoserende.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:57   #212
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

jeg reagerer med å prøve å tenke ut så plumpe t-skjorte-tekster som jeg kan.

BILLIGE DAMER
er også damer

Gammel 27-10-08, 23:07   #213
Nå også i farger

Standard

Jeg tror heller ikke at folk nødvendigvis skryter ved å fortelle at de har lett for å bli gravide. Dersom man derimot har behov for å sprade rundt med en t-skjorte som fremhever at man har svømmedyktige sædceller (underforstått: Denna karen kan sakene sine gett!) så oppfatter jeg det som brautete, som vel er i familie med skryt.

Ja, det er jeg enig i. Men ingen her vet da hvorfor noen bruker en slik t-skjorte? Med mindre de virkelig gjør det for å skryte.

Jeg har alltid trodd slike t-skjorter var på gøy. Ikke at teksten var alvor.

Om det er teit og harry blir en helt annen ting syns jeg. Jeg reagerer veldig på (og blir i grunn veldig overrasket) over at folk oppfatter det som skryt.

Jeg henger meg forresten på aC sitt t-skjorte forslag. Men vil gjerne ha litt mer tekst:
...og godt brukt!

Gammel 27-10-08, 23:12   #214
Nå også i farger

Standard

Jeg synes egentlig ikke det er så interessant hvorvidt man selv blir fornærmet eller støtt. Jeg tar heller stilling til hva jeg ønsker å sende av signaler selv. JEG ville jo ikke blitt støtt av en slik t-skjorte personlig, det er ikke et problem vi har slitt med. Men jeg kjenner jo mennesker som har opplevd all verdens sorger av slike grunner, og vet da at ugg-ugg-utsagn kan være forferdelig provoserende.

Ok. Jeg klarer ikke ta alt så seriøst.
Så lenge ikke noen går til personlige angrep.

Gammel 27-10-08, 23:14   #215
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

På den andre siden, om det hadde stått noe som var enda mer plumpt som «Jeg har kjempelang tiss!» så hadde det blitt en veldig søt t-skjorte.

Favorittbandet mitt lagde en gang en boxershorts med tittelen på sin første hit over fronten: Ormurinn Langi (Ormen lange, flaggskipet til Olav Tryggvason).

Jeg angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte den til husbonden.

Gammel 27-10-08, 23:14   #216
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Det er jo interessant hvor mange som ikke blir støtt selv, men som kjenner noen som antakelig kanskje muligens ville blitt det. Omsorgen er nesten rørende.

Gammel 27-10-08, 23:14   #217
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes bodyen i str. 62 med trykket "Son of a motherfucker" er verre.

Gammel 27-10-08, 23:22   #218
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvordan tolker du humoren i det da Bella? Hva er det morsomme elementet i at en mann har sædceller som kan svømme?

Jeg syns den ville vært morsom, på den rette personen.
På samme måte som jeg syns Divines "It`s hard to kidnap fat people" (fritt sitert).
Dette vil ikke si at jeg syns det er morsomt at mange sliter med å få barn eller at andre sliter med vektproblemer.

Jeg er vel bare enkel og kan le av/se humoren i mye. Uten nødvendigvis å klare avhandle hvorfor.

Gammel 27-10-08, 23:24   #219
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Monsoon sier vel egentlig mye av det jeg tenker etter å ha skummet igjennom. Denne diskusjonen minner meg litt om negerdiskusjonen. Så lenge man ikke mener noe vondt med det man gjør, eller man selv ikke blir såret, så bør det være helt ok. Men jeg forstår at folk synes det er sært å tenke på den måten altså, og at man da også kan innlemme mange temaer. Jeg har ikke slitt med barnløshet, og det første som slo meg da jeg så t-skjorta var at jeg ikke likte den siden jeg synes det lefler med et sårbart tema. Når jeg leser at folk sier at de ikke ville hatt på seg t-skjorta sammen med ufrivillige barnløse venner, så må jeg nesten fnise litt. Hvordan skal man kunne vite hvem som er ufrivillig barnløs?

Gammel 27-10-08, 23:32   #220
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå spurte jeg helten, og han sa han godt kunne gått med denne T-skjorten. "For en ting er sikkert - damer vil ha menn som er forplantningsdyktige." (Noen av dere skjønner hva jeg snakker om )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.