|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
kamerat
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Å, få høre nå da, torsken!
|
|
|
#184 |
|
kamerat
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
|
|
|
#187 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Ook, hoo loo cun yuoo gu? Fel, jeg kum i hfert fell frem teel et å skryte-a ef ireksjunene-a seene-a feellle-a fære-a hekket mer ploompt, mee «I'fe-a gut irecshun» fer leeksum ikke-a det helt sture-a (poon sputted). Heldeegfis(?) ir det lettere-a å fære-a ploomp på iget mursmål, oog jeg gef meg når jeg kum oopp med «Jeg får stå ef murra dee!». Bork Bork Bork! Sist redigert av torsk : 27-10-08 kl 20:58. Årsak: Borkified i anstendighetens navn |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg tenker umiddelbart på George Costanzas utsagn i en slik situasjon [som jeg regner med denne skjorta skulle uttrykke], så jeg skjønner hvorfor man går med en sånn og hvorfor det må stå på engelsk.
|
|
|
|
#190 |
|
maler
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Og jeg er så treg at jeg ikke skjønte det dreide seg om sædceller, men tolka det som en eller annen oppfordring til svømmeopplæring eller noe i den duren... jaja... t-skjorta var fin den |
|
|
|
|
|
#191 |
|
Har tro på forbedring
|
|
|
|
#193 |
|
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg har mange single(og "frivillig" barnløse)kompiser. Og jeg kunne brukt denne t-skjorten dersom vi skulle tatt oss noen øl. Selvsagt fortjener de litt hettsing for at de ikke har turt å forplikte seg og skal leve et uforpliktende liv som 20 åringer til de blir 40. Hadde vært en fin fin hevn fra en tobarns pappa |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#195 |
|
intro
|
Men det er jo nettopp det som er morsomt ved George!
|
|
|
|
#196 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?stilig.
|
|
|
|
#197 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Nå tenker jeg nok litt over det, etter å ha blitt kjent med en del ufrivillige barnløse. Jeg ville nok ikke kjøpt skjorten til mannen min, men jeg synes ikke nødvendigvis de som gjør det er slemme heller.
|
|
|
#200 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg syns den var morsom. *enkel* |
|
|
|
![]() |
|
|