Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er det jeg eller barnehagen som er snål

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 17:05   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det jeg eller barnehagen som er snål

Han er straks tre år, og sitter absolutt ikke mye i ro.
Jeg tenker at vinterdress med ullundertøy og tynn janus utenpå der under blir for varmt nå, men jeg er ikke dreven i påkledning. Har ikke hatt småbarn på 20 år.
Fikk ikke snakket med noen der i dag, kaos, kanskje han har vært kald ja - det tenkte jeg ikke på.
Og så glemmer jeg litt at de kanskje ikke tenker som meg. Han har både hjemmestrikket tykt ullsett og hel ullfleecedress liggende, og jeg hadde heller tatt av janusdressen og tatt på et av de hvis han var kald. Jeg har liksom tenkt tre lag klær, ull+ull+yttertøy. Men han kan kanskje ha tre lag ull + yttertøy?
Det var jo tynn ull alt han hadde i dag. Kanskje de ikke er så på jordet alikevel.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.