|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Helt enig. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Sånn passe sane
|
Enig i det. Det er jo ikke sikkert de ville reagert på den måten hadde de sett den "på gata" liksom. Men når den på en måte blir et tema i en diskusjon så blir det noe annet og man får bedre tid til å tenke på hvordan man ville reagert. Ikke sikkert dette sammenfaller med den eventuelle spontane reaksjonen "på gata".
|
|
|
#83 |
|
Fola Blakken
|
Det kan du si, men det er ikke greit å gå med den allikevel, nettopp fordi den kan virke sårende på andre.
|
|
|
|
#84 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg tror for eksempel moren min blir litt lei seg av Metallica-t-skjorter som den ene sønnen min har noen av. Hun oppfatter denslags bekledning litt som om han er på vei til å bli satanist. Noe han overhodet ikke er. Så der syns jeg det er hun som må jobbe litt mer reaksjonene sine. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Bedreviter
|
Jeg er helt enig. Noen ting får det bare være opp til en selv å lære seg å leve med. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Fola Blakken
|
Ja, og mange eldre blir lei seg av gutter med langt hår, jenter med piercing, og what have you. Det er ikke poenget, poenget er at i tilfellet med denne skjorten, er det et spesifikt budskap på den, som er blærete og kan virke sårende.
|
|
|
|
#90 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg har en "Fat People Are Hard To Kidnap"- t-skjorte.
|
|
|
#91 |
|
Bedreviter
|
Hvis jeg ser en person med en t-skjorte med teksten "Jeg er tynn", så blir jeg da ikke lei meg av den grunn. Himmel, så teit, tenker jeg da, også tenker jeg ikke mer på det. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
Det var vel å tolke litt vel mye? Jeg mener at man ikke nødvendigvis trenger å tenke gjennom om noen eventuelt kan bli lei seg når man kler på seg. Dog er det en helt annen ting om man hadde brukt den i en sammenheng hvor man er garantert å møte på masse UFB-ere.
For eksempel. Men så fikk man kanskje t-skjorten av noen som var der, og bruker den allikevel. Som i dag.
:fniser hjelpeløst: |
|
|
|
|
|
#94 |
|
flisespikker
|
Jeg ville faktisk synes det var fryktelig morsomt om jeg så noen med en sånn t-skjorte.
|
|
|
#95 |
|
Fortynnet
|
Enig. Og nå er det jo litt teit å sitte og forsvare en dustete t-skjorte, men jeg mener fortsatt at man må heve seg over at noen tar på seg et plagg med såpass tåpelig tekst, uten å ta det personlig. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Bedreviter
|
Jeg ville ikke drømme om å bruke verken "Jeg er tynn"- eller "Jeg har god sædkvalitet"-t-skjorte, men det er mer fordi jeg har en antydning til god smak enn fordi jeg ikke vil såre UFB-ere eller tykke. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
![]() |
|
|